Jump to content
Geplaatst:
comment_689985

ik liep net in sa en toen zag ik een raar vliegtuig (zie plaatjes) en ik wil weten of je er in kan of zo want ik heb het nog nooit gezien

ik kamn gene plaatje er van uploaden (Het uploaden is gefaald. Dit type bestand kan niet worden bijgevoegd))

weet iemand hoe ik er dan wel iets bij kan doen ?? want het was echt een raar vliegtuig nog nooit geziejn

Featured Replies

Geplaatst:
comment_689998

We kunnen je misschien beter helpen als je het uiterlijk van het vliegtuig beschrijft (aangezien je geen foto's kan geven). Alle vliegtuigen van San Andreas staan ook op WikiGTA, als je ons de link naar het desbetreffende vliegtuig geeft kunnen we je ook beter helpen.

Geplaatst:
comment_690003

Heb je het bij bijlagen proberen te uploaden? Klik op bladeren en kies waar jou plaatjes staan. Dan klik je op uploaden. Na het uploaden klik je op het pijltje van beheer bijlagen. Daar klik je op het tekentje met de groene plus teken. Nu staat het plaatje in je post.

Als dat niet lukt kan je het ook proberen via www.imageshack.us. Daar klik je op bladeren. Kies nou jou plaatje en klik dan op uploaden. Resize image hoef je niet te veranderen.

Hopelijk lukt het nu wel! Succes! :bier:

Geplaatst:
comment_690024

Je kan er inderdaad in (en er dus mee vliegen). De het vliegtuig (Beagle genaamd) staat op het vliegveld van San Fierro. De beagle is gesloten in het eerste deel van het spel, pas nadat je de vliegschool missies hebt volbracht kan je ermee vliegen. Ik post zometeen een plaatje van de exacte vindplaats.

plaatje van vindplaats:

qfqsfqsfqsno5.png

Bewerkt: door Jorair

Geplaatst:
comment_694010

zeg jongens, ik ben in Fort Carson eens dat vliegtuig gaan checken dat half in die veranda steekt.

maar hoe raak je daar nou mee weg? hij zit daar flink vast tussen die steunpalen enzo en als ik hem eruit probeer te manoeuvreren vliegt hij onmiddelijk in de fik en ontploft hij... :duh:

Geplaatst:
comment_694029

Dat gaat helaas niet, Dwyane. Dat vliegtuig is daar verkeerd neergezet. De makers van het spel wilden daar eigenlijk een auto neerzetten, maar hebben er perongeluk een Beagle vliegtuig neergezet. Nu zit het dus vast in de veranda. Je kunt er helaas niet mee wegvliegen.

Geplaatst:
comment_694032
Dat gaat helaas niet, Dwyane. Dat vliegtuig is daar verkeerd neergezet. De makers van het spel wilden daar eigenlijk een auto neerzetten, maar hebben er perongeluk een Beagle vliegtuig neergezet. Nu zit het dus vast in de veranda. Je kunt er helaas niet mee wegvliegen.

wel jammer dat je je kettingzaag niet voor zulke zaken kan gebruiken; houten balken doorzagen enzo...

Geplaatst:
comment_694660

wel jammer dat je je kettingzaag niet voor zulke zaken kan gebruiken; houten balken doorzagen enzo...

misschien een idee voor gta4 :*D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.