Geplaatst: 26 mei 200718 jaren comment_689997 Ik heb misschien een beetje weinig aan de achtergrond gedaan, maar daar ging het mij niet echt om.
Geplaatst: 26 mei 200718 jaren comment_690021 Ik heb misschien een beetje weinig aan de achtergrond gedaan, maar daar ging het mij niet echt om. Een bliksem is toch meestal meer wit-paars? Het is opzig wel een leuk effect, alleen de kleur vind ik niet zo goed. Ik geef hem een 6.5/10.
Geplaatst: 26 mei 200718 jaren comment_690023 Lettertype: 9 Plaatsing: 9 Face: 10 Kleur: 8 | Render: 8 Plaatsing: 8 Mooiheid: 9 Ingeblend: 7 | Border: 7 Stijl: 7 Dikte: 7 | Kleur: 6 Stijl: 6 Verdeling: 6 | Achtergrond: 7 | Effecten: 9 | Overige: 7 | Bonuspunten: 8 | Commentaar: Dit 'plaatje' vind ik wel mooi. Onder 'render' bedoel ik de bliksem. Deze is mooi gemaakt. Ook vind ik de tekst mooi, alleen staat daat 'Von Corleone' (of ik kan niet lezen). Aan de border kan ik weinig zeggen. De bliksem-effecten zijn ook erg mooi. Ik kan ook weinig zeggen over de achtergrond. Voor de rest is het 'plaatje' erg mooi. | TOTAAL: 7,625 | Aantal sterren:
Ik heb misschien een beetje weinig aan de achtergrond gedaan, maar daar ging het mij niet echt om.