Geplaatst: 26 mei 200718 jaren comment_690199 Hej allemaal, geen enkel deel van gta doet het meer op mijn pc. mijn systeemeisen zijn goed ik heb GEEN mods -ik heb gta_sa.set verwijderd -opnieuw geinstalleerd -gedefragmenteerd is windows xp er opnieuw opzetten een oplossing ? het is misschien overdreven, maar kan dit werken ? of anders een andere oplossing greetzz GTAgangsta p.s : a.u.b geen nutteloze reacties hierop
Geplaatst: 27 mei 200718 jaren comment_690672 Wat is de fout melding? Heb je het spel wel legaal? Als het illegaal is dan lijkt me duidelijk waarom hij het niet doet. Je zou Gta ook op een andere pc proberen te instaleren en te spelen.
Geplaatst: 28 mei 200718 jaren Auteur comment_691372 hij is legaal, hij hij loopt vast en start opnieuw op
Geplaatst: 28 mei 200718 jaren comment_691411 Windows Xp opnieuw instaleren is misschien een oplossing, maar ik zou beginnen met andere opties. Probeer als eerst eens de laatste versie van de drivers van de video kaart, en update DirectX. Nog een kort vraagje, crashed GTA tijdens de opstart, of op het moment dat je een savegame probeert op te starten? Dat antwoord lees ik net in een ander topic.
Geplaatst: 28 mei 200718 jaren Auteur comment_691454 gewoon als ik hem opstart, want voor dat het menu tevoorschijn komt loopt hij al vast. en directx is up-to-date weet iemand dan wel een goeie oplossing voor dit ? Bewerkt: 7 juni 200718 jaren door GTAgangsta
Hej allemaal, geen enkel deel van gta doet het meer op mijn pc.
mijn systeemeisen zijn goed
ik heb GEEN mods
-ik heb gta_sa.set verwijderd
-opnieuw geinstalleerd
-gedefragmenteerd
is windows xp er opnieuw opzetten een oplossing ? het is misschien overdreven, maar kan dit werken ?
of anders een andere oplossing
greetzz GTAgangsta
p.s : a.u.b geen nutteloze reacties hierop