May 27, 200719 yr Als je met deze missie een tank gebruikt en veel achteruit schiet, dan zie je opeens geen voertuigen meer en als je bijna bij "Salvatores place" bent loopt ie vast Heeft iemand dit meegemaakt of is mijn spel kapot.(Heb hem op ps2)
May 29, 200719 yr Als je met deze missie een tank gebruikt en veel achteruit schiet, dan zie je opeens geen voertuigen meer en als je bijna bij "Salvatores place" bent loopt ie vast Heeft iemand dit meegemaakt of is mijn spel kapot.(Heb hem op ps2) Ik heb hem ook op de Ps2 maar dat gebeurde bij mij niet.Ik zal hem gewoon met een snelle sterke auto doen.Zo heb ik hem ook gehaald,met deDiablo Stallion.Veel succes
June 4, 200719 yr Author Als je met deze missie een tank gebruikt en veel achteruit schiet, dan zie je opeens geen voertuigen meer en als je bijna bij "Salvatores place" bent loopt ie vast Heeft iemand dit meegemaakt of is mijn spel kapot.(Heb hem op ps2) Ik heb hem ook op de Ps2 maar dat gebeurde bij mij niet.Ik zal hem gewoon met een snelle sterke auto doen.Zo heb ik hem ook gehaald,met deDiablo Stallion.Veel succes Ik had hem al gered Lang leve Leone Sentinel
Als je met deze missie een tank gebruikt en veel achteruit schiet, dan zie je opeens geen voertuigen meer en als je bijna bij "Salvatores place" bent loopt ie vast
Heeft iemand dit meegemaakt of is mijn spel kapot.(Heb hem op ps2)