Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Sanny builder probleem

Als ik compile doe, krijg ik deze error:

Local Variable 34 is out of range. In threads max variable is 33@.

Featured Replies

zou je de hele code even willen plaatsen, want zo kan ik en anderen niet zien wat er eventueel fout is, ja ik denk dat je te veel variables hebt gebruikt, en dat je op de een of andere manier maar 33 mag hebben, maar als je de hele code plaatst kunnen we er mee mee,

• Author
zou je de hele code even willen plaatsen, want zo kan ik en anderen niet zien wat er eventueel fout is, ja ik denk dat je te veel variables hebt gebruikt, en dat je op de een of andere manier maar 33 mag hebben, maar als je de hele code plaatst kunnen we er mee mee,

WAT BEDOEL JE?

O, je werk zeker in het orginele San Andreas Main.scm. aan je eerste post te zien heb je (misschien weet je dat niet eens) een thread gemaakt, en volgens sanny builder, mag die threat niet meer dat 33 variables bevatten, en jji hebt er misschien eentje bijgezet, en toen waren het er 34, en dat is 1 te veel.... dus je moet kijken om welke regel de foutmelding gaat...

• Author
O, je werk zeker in het orginele San Andreas Main.scm. aan je eerste post te zien heb je (misschien weet je dat niet eens) een thread gemaakt, en volgens sanny builder, mag die threat niet meer dat 33 variables bevatten, en jji hebt er misschien eentje bijgezet, en toen waren het er 34, en dat is 1 te veel.... dus je moet kijken om welke regel de foutmelding gaat...

het gaat om heel erg veel regels...

Hoe krijg ik die 33 hoger?

Edited by yvea0

Dat kan niet. Je kan maximaal 33 lokale variablen hebben in een thread. Je declareerd waarschijnlijk ergens een 34e lokale variable.