Beste mensen, ik ben al een tijd in de modding-scène (ik download ze, maak ze helaas niet zelf)
Ik heb netjes alle originele bestanden gebackupt (mooi woord ), maar ze zijn door een systeemcrash verdwenen, en ik kan ze nergens weer vinden. En helaas zijn sommige mods mislukt, op de verkeerde plek vervangen, etc. Nu is bijvoorbeeld door een verkeerde plaatsing van een hoofddoek óver de highafro bijvoorbeeld gekomen, en dat ziet er niet uit.
Is het zo dat als ik IMGTool verwijderen, ik gelijk alle mods ook verwijder? Of moet heel San Andreas eraf?
Beste mensen, ik ben al een tijd in de modding-scène (ik download ze, maak ze helaas niet zelf)
Ik heb netjes alle originele bestanden gebackupt (mooi woord
), maar ze zijn door een systeemcrash verdwenen, en ik kan ze nergens weer vinden. En helaas zijn sommige mods mislukt, op de verkeerde plek vervangen, etc.
Nu is bijvoorbeeld door een verkeerde plaatsing van een hoofddoek óver de highafro bijvoorbeeld gekomen, en dat ziet er niet uit.
Is het zo dat als ik IMGTool verwijderen, ik gelijk alle mods ook verwijder? Of moet heel San Andreas eraf?