May 27, 200719 yr een nieuw probeersel, gemaakt voor mijn battle tegen Youp Edited May 27, 200719 yr by twankala
May 27, 200719 yr Heey Twankala, Leuke signature man! deze ziet er niet verkeerd uit ik vind hem leuk gemaakt alhoewel ik niet weet wat je allemaal gedaan hebt je krijgt een 8/10 voor deze signature.
May 27, 200719 yr een nieuw probeersel, gemaakt voor mijn battle tegen Youp Mooie sig. De render en pic is erg mooi. Het lettertype is iets minder. Maar zelfs de beste maken fouten . Een 8
May 29, 200719 yr wil er nog iemand raten? Jazeker, Ik vind wat minder. De render is prachtig, al weet ik niet wat voor effecten je daar precies aan hebt toegevoegd. Maar omdat je render juist zo'n natuurlijke en warme uitstralingen bevat, vind ik de fleurige kleurrijke vormen er niet geheel bij passen. Indien de render dezelfde tinten bevatte zou het anders zijn geweest. Wat er dan wel weer mooi bij staat is de vergelijkbare achtergrond. Helaas voor die te sterk gekleurde vormen, maar algemeen ziet hij er toch wel prima uit. 7/10
een nieuw probeersel, gemaakt voor mijn battle tegen Youp
Edited by twankala