Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_691441

Het valt me al een tijdje op dat je op de screenshots alles heel mooi ziet, maar als je even naar de achtergrond kijkt, zie je toch dat deze niet zo scherp is. Persoonlijk vind ik dat nie zo mooi...

Kijk zelf maar eens op volgende screens.

Bekijk ze wel op ware groote!

Wat vind jij ervan?

3364_gtaiv_broker_bridge_hill.jpg

3352_gtaiv_broker_bridge_train.jpg

Bewerkt: door wtc

  • Reacties 37
  • Bezichtigingen 8.6k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
comment_691466

Zo wazig zijn ze niet hoor.. Sterker nog ik vind ze prachtig gelukt.. In het echt kun jij van de gebouwen van zo'n afstand toch ook geen raampjes tellen? Niks mis mee hoor :)

Edit: Heb even een plaatje opgezocht, en kijk eens naar de achterste gebouwen, die ongeveer net zo ver weg zijn als de gebouwen op de screens die je poste, is namelijk ongeveer hetzelfde:

post-65129-1180344520.jpg

Bewerkt: door DonLeone

Geplaatst:
comment_691549
Dat is toch juist realistisch!

Als je in het echt heel ver van een gebouw staat, dan is het gebouw toch ook niet zo scherp. ;)

Het is maar wa ik ervan denk!

mvg

Ja volgens mij is het speciala gedaan, in het echt is da ook hoor. Als je heel ver van iets staat word het waziger en waziger. Verder vind ik het hele mooi effect

Geplaatst:
comment_691567
Deze maakt het echt duidelijk!

3347_gtaiv_alderney_algonquin_skyline.jpg

Ik vind het eigen lijk wel mooi :D.Het kan ook aan de kwaliteit liggen of aan het feit dat het spel pas 66% af is :)

66% was 3 weken geleden nu zal het wel rond de 70% zijn maar toch ik vind het niet wazig ofzo :*D

Geplaatst:
comment_691569

Ze zijn pas iets van 66% klaar met de game dus misschien wordt het nog verbeterd.

Verder vind ik niet dat het wazig wordt van ver af maar dat het meer schets achtig getekend is.

Dit heb ik liever dan dat je net als vorige GTA's bijna niets zo ver weg zag.

Geplaatst:
comment_691590
Deze maakt het echt duidelijk!

3347_gtaiv_alderney_algonquin_skyline.jpg

Ik vind het eigen lijk wel mooi :D.Het kan ook aan de kwaliteit liggen of aan het feit dat het spel pas 66% af is :)

66% was 3 weken geleden nu zal het wel rond de 70% zijn maar toch ik vind het niet wazig ofzo :*D

waarschijnlijk was dat 66 procent nog een paar maanden geleden want er zit ook tijd voor het blad uit komt en het schrijven van het artikel en het daadwerkelijke interview.

En dat wazige heeft niks met de drawdistance te maken, als die echt slecht was zou je die gebouwen helemaal niet kunnen zien. Het is gewoon een soort filter om het beeld juist realistischer te maken. Bij gta sa had je zon filter voor als het warm weer was enzo dat het ook wat waziger was en de effecten van de warmte kon zien.

Geplaatst:
comment_691595

Niet gaan mierenneuken[/font] over die procenten, dat kun je toch niet precies uitrekenen. De screens vind ik eigenlijk allemaal best wel mooi. Ik sluit me erbij aan dat je in het echt van een hele grote afstand ook niet alles scherp ziet. Mooie verglijkingsscreen van DonLeone :bier:

Het zou natuurlijk ook nog kunnen dat de LOD's nog worden opgepoetst, maar ik vind er zo niet veel verkeerds aan. Maar goed, aangezien Rockstar allemaal mensen in New York heeft zitten zullen die mensen ook naar gebouwen kijken op een afstand. De LOD's zullen dus ook wel helemaal realistisch worden, als ze dat nou nog niet zouden zijn...

Geplaatst:
  • Auteur
comment_691825
Is het niet zo dat het hier niet gaat om screenhots gaat maar wel om scans?

Bij scans kan je verwachten dat de visuele kwaliteit ervan lager ligt dan in-game of bij screenshots.

Indien ik fout ben, srry :?

Dit zijn wel degelijk screens! ;) Moesten het scans zijn, zou dat echt wel opvallen ;)

Geplaatst:
comment_691877

dit is een nieuwe techniek van de draw distance weergeven. Het was ook al te zien bij Scarface: The World is Yours. Hierbij worden de gebouwen in de verte als een soort van plaatje weergegeven ipv het gebouw zelf, en als je dichterbij komt veranderd het zodat je er echt kunt rijden. Je merkt er niets van, en dit bespaart toch veel ruimte op de disc.

Geplaatst:
comment_691987
dit is een nieuwe techniek van de draw distance weergeven. Het was ook al te zien bij Scarface: The World is Yours. Hierbij worden de gebouwen in de verte als een soort van plaatje weergegeven ipv het gebouw zelf, en als je dichterbij komt veranderd het zodat je er echt kunt rijden. Je merkt er niets van, en dit bespaart toch veel ruimte op de disc.

Sorry 1 ding begrijp ik niet, is misschien dom van mij dat ik daar niet veel vanaf weet..maar:

Waarom zou dat ruimte besparen op de disc, de gebieden moeten er toch op staan, of je ze nou in de verte als een soort plaatje ziet of dat je ze 'echt' ziet?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.