Geplaatst: 28 mei 200717 jaren comment_691657 is er een mod dat liberty city in vice city zit ik zag ergens een film ervan en hoe kan ik liberty city naar vice city brengen
Geplaatst: 16 augustus 200717 jaren Auteur comment_756027 ik heb de nieuwste patch gedownload is toch beta2-v6 maar als ik op gta-lc druk dan komt der 2 vakjes eentje boven eentje onder in de bovenste staat der path: ./gta-vc.exe in de onderste parameters en in die ok van parameters is er niks en nog drie knopen : launch advanced exit : als ik druk op launch zegt ie unable to deterime the version of gta-vc.exe gta :liberty city will no be executed kan iemand me graag helpenn alvast bedankt
Geplaatst: 17 augustus 200717 jaren comment_756369 ik heb de nieuwste patch gedownload is toch beta2-v6 maar als ik op gta-lc druk dan komt der 2 vakjes eentje boven eentje onder in de bovenste staat der path: ./gta-vc.exe in de onderste parameters en in die ok van parameters is er niks en nog drie knopen : launch advanced exit : als ik druk op launch zegt ie unable to deterime the version of gta-vc.exe gta :liberty city will no be executed kan iemand me graag helpenn alvast bedankt Waarschijnlijk heb je een verkeerde gta_vc.exe of je hebt een NOCD-crack.
Geplaatst: 17 augustus 200717 jaren Auteur comment_756417 Waarschijnlijk heb je een verkeerde gta_vc.exe of je hebt een NOCD-crack. ik dacht al dat iemand gaat zeggen dat ik een nocd-crack heb maar ik zweer op me dood dat het geen crack is
Geplaatst: 18 augustus 200717 jaren comment_757127 Misschien heeft het nut om GTA Vice City opnieuw te instaleren en er dan als het moet de 1.1 patch overheen gooien. Misschien dat hij het dan wel doet? Greetz
is er een mod dat liberty city in vice city zit ik zag ergens een film ervan en hoe kan ik liberty city naar vice city brengen