Jump to content
Geplaatst:
comment_691750

Beste leden,

nadat ik het filmpje Speed Up (van PKS) heb gezien, ben ik 100% into stunten :puh: Daarom heb ik wat bedacht: VanDutch. VanDutch wordt een stungroep die om de zoveel tijd een nieuw filmpje uitbrengt met moeilijke maar wel coole tricks. Het probleem is, ik ben in mijn eentje. Daarom zoek ik nieuwe stunters! Maar.. Ik zoek geen stunters die alleen maar over een springschansje heenvliegen, maar die via auto's, muren, lantaarnpalen etc. op daken, containers etc. kunnen komen.

Denk jij dat je goed genoeg bent? Zet jouw filmpje op YouTube en laat mij er naar kijken, als ik je goed genoeg bevindt mag je erin.

/

Goodluck.

LITTLE FAQ

Stunt VanDutch online of offline

A: VanDutch speelt offline. De desbetreffende filmpjes worden naar mij gestuurd en door mij gemonteerd.

Mogen er cheats/mods of andere editing gebruikt worden?

A: Nee, VanDutch speelt in de MODLOZE, CHEATLOZE en HANDLINGVERANDERINGLOOS :puh:

VanDutch ook voor SA?

A: Nee, (nog) niet!

Bewerkt: door Thabit

• Reacties 98
  • Bezichtigingen 7.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_693475
Hoelang mag het filmpje duren?

Het filmpje hoeft maar een minuutje ofzo te duren, zolang er maar stunts van kwaliteit is staan.

Nog een vraag: Mag je het filmpje ook met Fraps maken?

Tuurlijk, dat doe ik zelf ook. Maar het handigst is om het op te nemen terwijl je de REPLAY bekijkt.

Bewerkt: door Thabit

Geplaatst:
comment_695844

Ik heb ook mijn filmpje afgewerkt. Let niet op de montage en muziek enzo, ik kan er niets van. :puh:

Hier is het...

Ik vind mijn flimpje persoonlijk niet zo super... Wat denk jij ervan?

Geplaatst:
  • Auteur
comment_695903
Ik heb ook mijn filmpje afgewerkt. Let niet op de montage en muziek enzo, ik kan er niets van. :puh:

Hier is het...

Je hebt mods gebruikt?

Geplaatst:
comment_695913

Hier is het...

Je hebt mods gebruikt?

Nee, waarom? Als je bedoeld van die moto dat er niemand op zit. Ik weet zelf ook niet precies hoe het kan, maar ik deed replay en dan klikte ik gewoon eens met de rechtermuisknop en Tommy was weg. :puh:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_695920

Hier is het...

Je hebt mods gebruikt?

Nee, waarom? Als je bedoeld van die moto dat er niemand op zit. Ik weet zelf ook niet precies hoe het kan, maar ik deed replay en dan klikte ik gewoon eens met de rechtermuisknop en Tommy was weg. :puh:

Je sprong met de taxi :O Ik weet eigenlijk zelf niet eens of dat kan zonder mods, dus excuseer me als dat kan! ;)

Geplaatst:
comment_695922

Hier is het...

Je hebt mods gebruikt?

Je sprong met de taxi :O Ik weet eigenlijk zelf niet eens of dat kan zonder mods, dus excuseer me als dat kan! ;)

Dat is gewoon de turbo-boost die je automatisch bij alle taxis krijgt wanneer je de Taxi Driver hebt uitgespeeld. ;)

Geplaatst:
comment_695954
Dat is gewoon de turbo-boost die je automatisch bij alle taxis krijgt wanneer je de Taxi Driver hebt uitgespeeld. ;)

Kan dat ook in VC? Ik dacht dat je alleen de sprong kreeg

Dat is de sprong. :puh:

Geplaatst:
comment_697204

Lijkt me ook wel leuk om mee te doen mensen :*D

@ Hanneswasco: Mooi filmpje! :bier:

@ Hieronder: Ben er mee bezig, maar het duurt nog even voor ie af is hoor (dag of 2 misschien), dus zit er tijd aan gebonden?

Bewerkt: door DonLeone

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.