Jump to content
Geplaatst:
comment_691750

Beste leden,

nadat ik het filmpje Speed Up (van PKS) heb gezien, ben ik 100% into stunten :puh: Daarom heb ik wat bedacht: VanDutch. VanDutch wordt een stungroep die om de zoveel tijd een nieuw filmpje uitbrengt met moeilijke maar wel coole tricks. Het probleem is, ik ben in mijn eentje. Daarom zoek ik nieuwe stunters! Maar.. Ik zoek geen stunters die alleen maar over een springschansje heenvliegen, maar die via auto's, muren, lantaarnpalen etc. op daken, containers etc. kunnen komen.

Denk jij dat je goed genoeg bent? Zet jouw filmpje op YouTube en laat mij er naar kijken, als ik je goed genoeg bevindt mag je erin.

/

Goodluck.

LITTLE FAQ

Stunt VanDutch online of offline

A: VanDutch speelt offline. De desbetreffende filmpjes worden naar mij gestuurd en door mij gemonteerd.

Mogen er cheats/mods of andere editing gebruikt worden?

A: Nee, VanDutch speelt in de MODLOZE, CHEATLOZE en HANDLINGVERANDERINGLOOS :puh:

VanDutch ook voor SA?

A: Nee, (nog) niet!

Bewerkt: door Thabit

• Reacties 98
  • Bezichtigingen 7.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_783769

Zucht, ik ga het niet elke keer uitleggen. We doen VICE CITY en SAN ANDREAS, maar wel apart. Je hoeft niet bij allebei, je mag ook bij 1. VICE CITY EN SAN ANDREAS doen we dus! En geen vragen verder erover.

Bewerkt: door gtaboy107

Geplaatst:
comment_784422

Zoeken jullie nog leden?

Anders meld ik me aan ^_^

Voor allebei de delen uiteraard, Ik heb geen ervaring met stunten, maar het lijkt me wel leuk om zulke te dingen te gaan proberen :)

Bewerkt: door rick..

• 1 maand later...
Geplaatst:
comment_829032

Ik ben er niet mee bezig want ik heb te weinig beeldmateriaal van iedereen, ook van mijzelf dus. Van jou kreeg ik niets DonLeone dus zou je misschien wat willen geven? En ik wou graag dat elke Stunter van VanDutch FULL FRAPS HEEFT!

Aan alle stunters van VanDutch:

Maak nog wat stunts en geef het zoals Thabit het wou maar dan aan mij.

En als je full fraps moet, PB mij maar.

• 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.