Ik ben al een tijdje opzoek naar een goed en gratis Wikisysteem, waarin je kan instellen dat enkel mensen die door mij zijn aangeduid dingen mogen bewerken! Liefst zou ik een systeem hebben dat ik niet moet installeren op een Server, maar dat vast al in een browser staat en du sop de server van de WikiSite staat. Ik kan namelijk geen server installeren ! Ook zou ik zo min mogelijk reclame hebben, maar dat is niet zo erg als het erop staat, ik heb nu wetpaint geporbeerd... Is WikiMedia gratis? Zoja, moet je dit dan installeren op je eigen server?
Hallo!
Ik ben al een tijdje opzoek naar een goed en gratis Wikisysteem, waarin je kan instellen dat enkel mensen die door mij zijn aangeduid dingen mogen bewerken! Liefst zou ik een systeem hebben dat ik niet moet installeren op een Server, maar dat vast al in een browser staat en du sop de server van de WikiSite staat. Ik kan namelijk geen server installeren
! Ook zou ik zo min mogelijk reclame hebben, maar dat is niet zo erg als het erop staat, ik heb nu wetpaint geporbeerd... Is WikiMedia gratis? Zoja, moet je dit dan installeren op je eigen server?
Dank voor de Info!
Rivel