Jump to content
Geplaatst:
comment_691903

Ik vond dit plaatje op internet, waar je kunt zien hoe R* de Blu-Ray Disc gaat benutten en hoe de ruimte is verdeeld...

11sw9.jpg

Zo krijg je een beetje een beeld wat je kunt verwachten qua AI en hoe gedetailleerd de characters eruit komen te zien...

Er word opvallend veel ruimte gebruikt voor Audio... terwijl R* heeft gezegd dat ze in ieder geval niet zoveel echt bestaande muziek erin gaan zetten... zou dit dat betekenen dat het spel zoveel ruimte voor Audio nodig heeft om het gebruik van MP3 op de harde schijf mogelijk te maken? Denk het wel.

Sorry, weet mijn bron niet meer...

• Reacties 33
  • Bezichtigingen 2.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_702040
Ik snap niet waarom ze die Blu-Ray gaan gebruiken! want bij 360 heb je dat niet en doen ze het wel op zo disc! :clown:

Omdat de ps3 alleen blu)ray afspeeld misschien...

bluray speler hoort geloof ik ook gewoon oude dvd af te spelen hoor.

"BLU-RAY

The next era in high-capacity storage is upon us and the two contenders are Blu-ray disc and high density DVD. In the blue corner, companies such as Apple, HP, LG and Dell, are supporting the Blu-ray disc. The discs have smaller pockets that store more data and require a blue-violet laser to read and record the data — hence the name Blu-ray. A dedicated Blu-ray drive is required to burn a disc, but most Blu-ray drives and players should play regular video DVDs as well. A single-layer Blu-ray disc can hold 25 GB and a two-layer 50 GB. BD-R discs can be recorded once and BD-RE are rewritable discs"

http://www.choice.com.au/viewArticle.aspx?...e=Optical+discs

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.