Jump to content
Geplaatst:
comment_691907

Ik ben eens benieuwd wat voor soorten weer er in het spel gaan zitten? Is daar al iets over bekend? op diverse screens zie je verschillende soorten weer...

Zoals:

Een mooie heldere dag:

gallery_1_51_167557.jpg

Iets meer bewolking:

gallery_1_51_419054.jpg

Lucht dat bijna helemaal dichtzit:

gallery_1_51_382076.jpg

Regen:

gallery_80_41263.jpg

Zou er deze keer ook sneeuw inzitten?

Wat denk jij?

Bewerkt: door wtc

• Reacties 121
  • Bezichtigingen 7.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_946935

Dat is ook wel jammer. Lijkt me wel vet. Sneeuwballen gooien tegen mensen :cab:

Bewerkt: door Unmountable Tijmen

Geplaatst:
comment_946983

Misschien komt er sneeuw. Alleen wel natte sneeuw denk ik, anders moeten ze alle texture's aanpassen.

Overgens heb ik hier even een selectie topics gevonden wat deze helaas overbodig maakt:

Het weer in GTA IV, Ook sneeuw?

Neerslag en seizoenen, Welke ?

Er zijn ook nog andere topics over sneeuw gemaakt, maar die zijn dicht.

Het word op het forum gewaardeerd als je even de zoekfunctie gebruikt om te kijken of er al een dergelijk topic bestaat. ;)

post-66211-1208527290_thumb.jpg

Bewerkt: door IV trailer

Geplaatst:
comment_947260

Sneeuwballen gooien , kom op gasten , Niko is geen kind meer , als je hem zo ziet lijkt het wel alsof hij een midlifecrisis heeft :N

En als er sneeuw(ballen) in komen, dan zou multiplayer toch verrot irritant zijn ?

Geplaatst:
comment_947784

Sneeuw lijkt mij niet echt logisch niet onmogelijk maar verwacht het maar niet, dat zal veel te veel werk voor ze zijn, dan moeten ze het spel nog 6 maanden uitstellen

Geplaatst:
comment_947785
Sneeuw lijkt mij niet echt logisch niet onmogelijk maar verwacht het maar niet, dat zal veel te veel werk voor ze zijn, dan moeten ze het spel nog 6 maanden uitstellen

Zal inderdaad te veel werk voor ze zijn. Alhoewel andere games van Rockstar zoals Canis Canem Edit wel winters bevat. Ik neem aan dat ze het dan onnoodzakelijk vinden om sneeuw aan het landschap toe te voegen. Het voegt ook weinig toe, alleen wat gripeffecten met voertuigen, maar met sneeuwballen kun je weinig mensen om het leven brengen lijk mij zo.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.