Geplaatst: 28 mei 200718 jaren comment_692127 ik ben van plan vice city te kopen maar heb je er ook verschillende outfits
Geplaatst: 28 mei 200718 jaren comment_692140 Ja, je hebt er ook verschillende outfits! Je hebt de: - Street- Soirée- Coveralls- Country Club- Havana- Cop- Bank Job- Casual- Mr. Vercetti- Tracksuit (Red)- Tracksuit (Black)- FrankieAls je hier klikt dan kom je op een site waar je ook gedetaileerd alles ziet over de outfits! De site kan even laden.
Geplaatst: 28 mei 200718 jaren comment_692141 Ja, je kan verschillende soorten pakken krijgen naarmate je vordert met de storyline. Zo kunnen onder andere tot je garderobe behoren: golf kleding street kleding, casual kleding, cop outfit, en cuban gang suit. Verder heb je hier een site die alle outfits geeft. Trouwens, als ik jou was zou ik Vice City echt kopen want het is een topgame. Bewerkt: 28 mei 200718 jaren door Jow Tommy Verceti
Geplaatst: 28 mei 200718 jaren Auteur comment_692156 thanks die outfit met dat golfmasker en die kettingzaag is echt Ja, je kan verschillende soorten pakken krijgen naarmate je vordert met de storyline. Zo kunnen onder andere tot je garderobe behoren: golf kleding street kleding, casual kleding, cop outfit, en cuban gang suit.Verder heb je hier een site die alle outfits geeft. Trouwens, als ik jou was zou ik Vice City echt kopen want het is een topgame. zal je raad opvolgen >>> Door HerrieM: Graag geen dubbel posts maken, maar op de [bewerk] knop drukken.<<<
Geplaatst: 28 mei 200718 jaren comment_692219 Als je het spel 100% hebt uitgespeeld hebt krijg je nog het Frankie outft in Vercetti mansion
ik ben van plan vice city te kopen maar heb je er ook verschillende outfits