Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Enterable Tram?

Ik heb de enterable tram mod geinstalleerd voor GTA SA waardoor je nu trams in kan springen, maar hij werkt niet, ik heb de .dff gereplaced, maar hij is precies hetzelfde als voorheen! Ik kan er niet in springen, ik kan alleen met een jetpack erop maar dat kon ik eerder ook al, er is ook een screenshot van de maker als bewijs dat hij het hoort te doen, maar hij doet het niet. :duh: Maar zou iemand alsjeblieft me hiermee willen helpen? Alvast bedankt!

Greetz,

Teraku :cya:

Edited by Teraku

Featured Replies

Ik heb de enterable tram mod geinstalleerd voor GTA SA waardoor je nu trams in kan springen, maar hij werkt niet, ik heb de .dff gereplaced, maar hij is precies hetzelfde als voorheen! Ik kan er niet in springen, ik kan alleen met een jetpack erop maar dat kon ik eerder ook al, er is ook een screenshot van de maker als bewijs dat hij het hoort te doen, maar hij doet het niet. :duh: Maar zou iemand alsjeblieft me hiermee willen helpen? Alvast bedankt!

Ik zie inderdaad weinig verschillen tussen het nieuwe model en de oude tram.dff. Volgens mij klopt de mod niet helemaal. Als anderen er naar willen kijken, de mod is hier te vinden. (Op deze mirror zie je echter geen screenshot.)

edit: de mod ook hier gevonden, mét screenshot. De maker, MoeRon heeft het er over dat hij wel een col erbij heeft gestopt. Hij dankt Steve M zelfs voor het maken van de ColEditor. Vreemd dat ik geen .col zie...

edit2: De .dff importeren in 3D Studio Max, en vervolgens exporteren als een .col of iets dergelijks werkt ook niet. Waarschijnlijk zit ik op een totaal verkeerd spoor...

Edited by K.O.

De tram valt onder voertuigen, en bij voertuigen zit de col in de DFF verwerkt. Ik heb deze mod zelf ook eens geïnstalleerd, en ik heb ook vrijwel geen verschil. Neem eens contact op met de maker.

Zoek gwn een mod die de tram vervangd ik had er 1 en daar kon je gwn inzitten enzow

moet je ff zoeken ;)

De tram valt onder voertuigen, en bij voertuigen zit de col in de DFF verwerkt.

Oh natuurlijk, dat ik daar niet zelf aan gedacht had :bonk:

Anyway, wat je ook zou kunnen proberen is om de tram zelf in 3dsmax aan te passen, door gewoon wat dingen weg te halen zodat er ruimte vrijkomt om te gaan staan. Moet je natuurlijk wel een beetje overweg kunnen met 3D modellen, en natuurlijk moet je het programma eerst hebben. :bier: (Ik voldoe helaas niet aan de eerste eis, dus ik zal je niet heel veel verder kunnen helpen.)

• Author

Oke, bedankt voor de hulp!

@GTACLAN: Is die mod gemaakt door MoeRon? zo niet, post hem dan ff :)

Edited by Teraku

Je kan dergelijk wel in de tram komen.

Je moet met een jetpack naast de ingang vliegen, waar je erin kan in reallife.

Dus naast die ingang vliegen en dan naar binnen vliegen.

Het klopt dat je niet erin kan want je probeert misschien waar de banken zitten

naar binnen te vliegen. Nee je moet naast de deur invliegen :bier:

• Author

Oh vandaar, er zitten idd bankjes daar die het blokkeren, ik zal het nu ff proberen.

• Author

Ik kan er bij de achterkant inspringen, maar dat kon ik eerst volgens mij ook al, en in de screenshot ervan stond hij gewoon bij de bankjes. maar daar kan ik er niet in. En ik vlieg zo uit de tram als ik er bij de achterkant in ga. En bij de achterkant is er maar heel weining ruimte, de rest wordt al geblokkeerd door een onzichtbare muur. :duh:

Edited by Teraku