Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Bij San Andreas denk je aan...?

ey guyz

Waar denk je aan als ik 'San Andreas' zeg? Graag antwoorden zoals in de poll en niet iets offtopics.

Als je antwoord er niet bij staat, zeg het dan hier.

Edited by Blue Yoshi 97

Waar denk je dan aan? 41 members have voted

  1. 1. Waar denk je aan? Plaatsen?

    • Los Santos
      50%
      1
    • San Fierro
      0%
      0
    • Las Venturas
      0%
      0
    • Desert
      0%
      0
    • Badlands
      0%
      0
    • Lil' Probe Inn
      0%
      0
    • Area 69
      0%
      0
    • Grove Street
      50%
      1
    • PolitieBureau
      0%
      0
    • Verdant Meadows
      0%
      0
    • Doherty Garage
      0%
      0
    • De zee...
      0%
      0
    • The Big Ear
      0%
      0
    • Denise's Huis
      0%
      0
  2. 2. Waar denk je aan? Mods? Voertuigen?

    • Driver Mod van Pavel
      0%
      0
    • Infernus
      0%
      0
    • N00bMode van Eclipse/Wauzie
      0%
      0
    • Banshee
      0%
      0
    • Jeweetwel mod van die ene Admin
      0%
      0
    • Bullet
      0%
      0
    • MTA: SA
      0%
      0
    • Hunter
      0%
      0
    • SA:MP
      0%
      0
    • Hydra
      0%
      0
    • Hm...Ik denk eerder aan (een) trainer(s) dan aan mod(s)
      0%
      0
    • NRG-500
      100%
      2
    • WikiGTA.org
      0%
      0
    • GTAForum.nl
      0%
      0
  3. 3. Waar denk je aan? Characters?

    • Big Smoke
      0%
      0
    • Ryder
      0%
      0
    • Mike Toreno
      0%
      0
    • Jizzy B
      0%
      0
    • Tenpenny
      0%
      0
    • Jonny Sindacco
      0%
      0
    • Wu Zi Mu
      0%
      0
    • Carl Johnson
      100%
      2
    • Big Bear
      0%
      0
    • Zero
      0%
      0
    • The Truth
      0%
      0
    • Sweet Johnson
      0%
      0
    • Bigfoo...ik bedoel Catalina
      0%
      0
    • Maccer
      0%
      0

Please sign in or register to vote in this poll.

Featured Replies

ey guyz

Waar denk ye aan als ik 'San Andreas' zeg? Graag antwoorden zoals in da poll en niet iets offtopics.

Als ye antwoord er niet bij staat, zeg het dan hier.

stem uitgebracht

p.s.: volgens Van Dale schrijf je 'je' en niet 'ye' (is nogal irritant om lezen, zie je...) :sigaar:

Edited by Dwyane Wade

Stem 1: Los Santos

Stem 2: GTA N00bmode

Stem 3: Sweet Johnson

1. Grove Street

2. Infernus

3. Sweet Johnson

ik denk aan dit >>> los satos bullet en carl johnsen

1. Grove Street.

2. Mod van die ene admin.

3. Tenpenny.

Bij plaatsen vind ik Grove Street toch wel het meest belangrijkste, dus waar ik ook als eerste aan denk. Bij auto's denk ik eerder aan een echte lowrider, maar die stond er niet bij. Dus dan koos ik de Hydra. Bij Characters vond ik CJ er toch wel uitspringen, maar dit lijkt me wel duidelijk.

Ook vind ik net zoals waarschijnlijk vele andere vinden, zoals Dwyane Wade al zei, dat het heel irritant is om altijd 'ye' en 'ya' en 'da' te lezen!

  • Author
Ook vind ik net zoals waarschijnlijk vele andere vinden, zoals Dwyane Wade al zei, dat het heel irritant is om altijd 'ye' en 'ya' en 'da' te lezen!

Ik weet het ja, maar ik ben er al mee op gehouden hoor...

:roll: (that slang sucked...)

Grove street families(CJ,sweet)

Hydra, Verdant Meadows en toch het meeste gangster gevoel

LS :klap:

NOOBMODE :eten:

Cj :puh:

Flinke poll zeg. Ik ben gegaan voor Area 69 (vanwege de 69 natuurlijk), de Hydra (meest relaxte voer-, rij-, vaar of vliegtuig) en CJ (de (helaas wannabe gangstah) hoofdpersoon)

  • 2 weeks later...

Stem 1: Grove Street

Stem 2: www.gtaforum.nl

Stem 3: Big Smoke

stem 1:Los Santos

stem 2:Banshee

stem 3:Wu Zi Mu

Leuk topic !

1.Las Venturas.

2.NRG-500.

3.CJ. 8)

1:Grove Street

2:Nrg-500

3:CJ

Het is maar dat ik een paar weken inactief was vanwege school, anders was deze poll al een tijdje gesloten geweest. Hij is onoverzichtelijk, niets klopt er gewoon aan. Hoe kan je nou auto's in één vraag zetten met mods en websites? Dat werkt gewoon niet. We hebben ook al meerdere topics over favoriete personage, favoriete auto etc. Dat maakt dit topic overbodig. Overbodig en onoverzichtelijk => :slotje:

Guest
This topic is now closed to further replies.

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.