Geplaatst: 29 mei 200718 jaren comment_693069 Ik heb vandaag weer mij Roller coaster tycoon 2 uit de kast getrokken en ik ging hem instaleren.. toen hij klaar was kreeg ik dit bij het opstarten van het spel: Wrong Disc Inserted! Wat is het probleem en wat kan ik er tegen doen? >>> Door Jowx: Moved -> Overige Genres<<<
Geplaatst: 29 mei 200718 jaren comment_693107 Je hebt een verkeerde cd-rom ingestopt,kijk eens naar welk TYcoon het is en zoek dat andere doosje eens of zoek al je games doosje uit.
Geplaatst: 29 mei 200718 jaren Auteur comment_693120 Toen ik hem had gekocht was het 2 in 1 CD dus maar 1 CD . Ik zal ff door zoeken maar volgens mij heb ik niet meer..
Geplaatst: 29 mei 200718 jaren comment_693127 Misschien bevat het spel 2 CD's; één instaleer CD's en één speel CD. Meestal staat dat wel op het hoesje, handleiding en/of binnenkant. Sowieso staat precies in de handleiding wat je moet doen om het spel te instaleren. Kijk daar maar nog eens goed in, en volg de stappen precies . Succes, Youp Edit: Wat te laat, sorry.. Was wel eerder begonnen, maar ik was aan het kijken of ik het thuis nog kon vinden, maar ondertussen stond het schrijven v/h postje al aan. Ik heb hem trouwens niet kunnen vinden . Bewerkt: 29 mei 200718 jaren door Youp
Geplaatst: 31 mei 200718 jaren Auteur comment_694235 Ja hoor ik heb de 2de CD gevonden Lag onder me bed :|[/font] niet beschadigd of zo dus ben hem al aan het spelen!
Ik heb vandaag weer mij Roller coaster tycoon 2 uit de kast getrokken en ik ging hem instaleren..
toen hij klaar was kreeg ik dit bij het opstarten van het spel:
Wrong Disc Inserted!
Wat is het probleem en wat kan ik er tegen doen?
>>> Door Jowx: Moved -> Overige Genres<<<