Geplaatst: 30 mei 200718 jaren comment_693316 hey kan iemand me vertelle waar je de bigfootmod kan downloade ..? ik heb google geprobeert maar niet veel results.
Geplaatst: 30 mei 200718 jaren comment_693326 Niet veel results nee, maar wel nét genoeg. De Bigfoot Mod is namenlijk 'hier' te downloaden.
Geplaatst: 30 mei 200718 jaren comment_693350 Even in de vorm van een post, aangezien de modtag anders te groot zou worden. Nog even ter verduidelijking: Bigfoot bestaat dus niet officieel in het spel, maar is slechts een mythe. Er bestaan natuurlijk wel verscheidene mods waarmee je Bigfoot in het spel kunt krijgen, maar dit maakt het Bigfoot verhaal dus geen Easter Egg. Jouw topic hoort daarom ook niet thuis in het Easter Egg fora. Verplaatst naar “SA: General”
Geplaatst: 7 juni 200718 jaren comment_699612 de fucking link bestaat niet ik vraag mij af of jij zelf die mod nog hebt of jij mij die kan verstuuren via msn als je het kan dat zou mij goed doen (en sorry van het scheld woord)
Geplaatst: 7 juni 200718 jaren comment_699631 de fucking link bestaat niet ik vraag mij af of jij zelf die mod nog hebt of jij mij die kan verstuuren via msn als je het kan dat zou mij goed doen (en sorry van het scheld woord) Dat komt omdat de uploader het waarschijnlijk verwijdert heeft door: te veel kritiek. er zijn nog verschillende andere mogelijkheden. Vriendelijke groet stijn
hey kan iemand me vertelle waar je de bigfootmod kan downloade ..?
ik heb google geprobeert maar niet veel results.