Geplaatst: 30 mei 200718 jaren comment_693671 Waar vindt je de tunnel om naar Shoreside Vale? kan iemand mij dat op een kaartje zetten aub?
Geplaatst: 30 mei 200718 jaren comment_693676 Waar vindt je de tunnel om naar Shoreside Vale? kan iemand mij dat op een kaartje zetten aub? Ik zal even een kaartje maken, heb je een moment? Hier is het kaartje. Zoals je ziet, hij begint helemaal bovenin Portland. Hij loopt dan via Staunton Island naar Shoreside Vale. De kaart namens WikiGTA. Bewerkt: 30 mei 200718 jaren door -Matthijs-
Geplaatst: 2 juni 200718 jaren comment_695459 je kan er natuurlijk wel pas in als je de missies van portland hebt uitgespeeld... maar die tunnel is wel een beetje rommelig door mensen die door een muur willen rijden
Geplaatst: 12 juni 200718 jaren comment_704585 je kan er natuurlijk wel pas in als je de missies van portland hebt uitgespeeld...maar die tunnel is wel een beetje rommelig door mensen die door een muur willen rijden Inderdaad, je kan er pas in als je in Stauton Island zit. Maar wat bedoel je met je 2de zin, Dikke Moordenaar ?
Waar vindt je de tunnel om naar Shoreside Vale? kan iemand mij dat op een kaartje zetten aub?