Geplaatst: 30 mei 200718 jaren comment_693780 Op welke bijzondere/speciale plaatsen heb jij gejumpt? Ik heb les in de kerk omdat school aan het verbouwen is, en ik ging naar de WC, en had wel zin in een potje jumpen
Geplaatst: 30 mei 200718 jaren comment_693796 Ik heb in oost Duitsland gejumpt. Was met school vorige week. Toen hadden we een bonte avond en iedereen ging jumpen. Goed ben ik er niet in.
Geplaatst: 30 mei 200718 jaren comment_693806 Ik in de discotheek. :$ Had iets te veel op, en een super knap meisje wou het me leren, dus zei ik maar niet wat ik van jumpen vond... Bewerkt: 30 mei 200718 jaren door robertpsv
Geplaatst: 30 mei 200718 jaren comment_693817 Op schoolplein, mijn kamer, huiskamer, op de trap (NOOIT proberen, heb nu nog last ), in klaslokaal erg vaak, op een halfpipe, en ook nog een keertje voor de klas voor punt. Had een 7 btw
Geplaatst: 30 mei 200718 jaren comment_693832 Eerlijk gezegd haat ik jumpen. Ik luister enkel graag naar Jumpstyle muziek. Maar bij ons op school jumpen vele kinderen erg graag.(maar ze kunnen het amper ) Hier enkele plaatsen: -fietsenbergplaats (school) -toilet (school) -voor de juf en meester hun neus (school) -tijdens de middagpauze (school) -op de bus (opweg naar school) -op straat (voor de school) Ze doen het op welke plaats dan ook.
Geplaatst: 30 mei 200718 jaren comment_693835 Op het kerkhof,op een zebrapad,kerk toen het nog eucharisi was ik werd buitengegooid(snap jullie dat nu),in klas,op de autobus(nooit proberen, ik ben nog altijd blauw),praktijklokaal,luchthaven,Polen(met school),Frankrijk,In een discotheek,eens in bed(maar me bed was ingezakt).
Geplaatst: 30 mei 200718 jaren comment_693843 Droog topic Mijn lijstje: Bloemenveiling Aalsmeer, Schiphol, Kathedraal Kentebury (Engeland). Owja en natuurlijk gewoon de discotheek.
Geplaatst: 30 mei 200718 jaren comment_693844 Ik zit altijd te jumpen in de school gangen .Wordt ik altijd weer gewaarschuwd .Ook laats in de Ikea samen met iemand anders.Stonden we in zo'n meubel gang te jumpen,en verder gewoon thuis,de stoep enz enz
Geplaatst: 30 mei 200718 jaren comment_693913 Ik zit altijd te jumpen in de school gangen .Wordt ik altijd weer gewaarschuwd .Ook laats in de Ikea samen met iemand anders.Stonden we in zo'n meubel gang te jumpen,en verder gewoon thuis,de stoep enz enz ik ben met school naar londen geweest daar jumpten we zoal in de metro, op de roltrappen, in HARRODS, in oxford street, in hyde park, in de shuttle, gewoon overal maar als je voor het gerechtsgebouw in kortrijk met 15 staat te jumpen krijg je wel snel last van de security
Geplaatst: 30 mei 200718 jaren comment_694009 De enige plek waar ik jump is in m'n gedachte. Hopelijk blijft het daarbij.
Geplaatst: 31 mei 200718 jaren comment_694319 Ik vind jumpen ook maar niks. Alleen de muziek vind ik wel leuk. Bij op schol gaan ze jumpen ze gewoon overal. Ze jumpen op (door) de gang
Op welke bijzondere/speciale plaatsen heb jij gejumpt?
Ik heb les in de kerk omdat school aan het verbouwen is, en ik ging naar de WC, en had wel zin in een potje jumpen