Geplaatst: 30 mei 200718 jaren comment_693912 N.a.v. Stefanekes 3dsMax moddeling-battle, wil ik hier een Sketchup moddeling-battle houden. Onderwerp: Televisie.. Soort design: Maakt niet uit.. Size design: - Render: Ja, geen axes, wél schaduw, geen edges te zien, geen render-plugins. Animatie: Nee. Premade: Nee. Tijd van inlevering: 3 juni 15:00. Opmerking: Geen textures, model moet 100% zelfgemaakt zijn, geen smooths etc., ook geen aparte styles. Wie durft ?
Geplaatst: 31 mei 200718 jaren comment_694122 N.a.v. Stefanekes 3dsMax moddeling-battle, wil ik hier een Sketchup moddeling-battle houden. Onderwerp: Televisie.. Soort design: Maakt niet uit.. Size design: - Render: Ja, geen axes, wél schaduw, geen edges te zien, geen render-plugins. Animatie: Nee. Premade: Nee. Tijd van inlevering: 3 juni 15:00. Opmerking: Geen textures, model moet 100% zelfgemaakt zijn, geen smooths etc., ook geen aparte styles. Wie durft ? ikikik Maaare wat bedoel je met geen apparte styles? Enne geen axes? O_o [EDIT] Oh minder fijn ik zie dat het voor sketchup is. S K E T C H U P Bewerkt: 31 mei 200718 jaren door ~> GizmO <~
N.a.v. Stefanekes 3dsMax moddeling-battle, wil ik hier een Sketchup moddeling-battle houden.
Wie durft
?