Geplaatst: 10 december 200420 jaren comment_61030 hey, k ben bij gloof k de derde missie van je eigen vliegveld: Black project. Ik snap er niks van wat k moet doen kan iemand dat uitleggen, en hebben jullie tips om um te hale? Thnx
Geplaatst: 5 juli 200519 jaren comment_172295 ik wordt ALTIJD vermoord met die raketten als ik de jetpack heb doe ik iets verkeerd? kan je op een of andere manier harder vliegen ofzo??? ksnap er niks van en ik word er gek van want ik zit vast (moet the black project, architectal espionage en you've had your chips ofzo, heeft iemand daar nog tips/ trukjes voor???) Bewerkt: 5 juli 200519 jaren door RubyNL
Geplaatst: 5 juli 200519 jaren comment_172303 ik wordt ALTIJD vermoord met die raketten als ik de jetpack hebdoe ik iets verkeerd? kan je op een of andere manier harder vliegen ofzo??? ksnap er niks van en ik word er gek van want ik zit vast (moet the black project, architectal espionage en you've had your chips ofzo, heeft iemand daar nog tips/ trukjes voor???) Dan ben je vergeten de SAM'S uitteschakelen . dat is ergens rechts zo'n deurtje in. zo'n grote landkaart van SA is er in het midden.
Geplaatst: 5 juli 200519 jaren comment_172466 hier de juiste site:*site* je moet wel drie filmpjes bekijken!
Geplaatst: 16 juli 201113 jaren comment_1861599 als ik gta sa black project missie start en ga naar de plek waar je allemaal soldaten neer moet schiet dan loop ik in dat gebied war ik soldaten moet schieten en loop ik een stukje vooruit dan gaat het spel in een keer vastlopen kan iemand mij helpen please
hey, k ben bij gloof k de derde missie van je eigen vliegveld: Black project.
Ik snap er niks van wat k moet doen kan iemand dat uitleggen, en hebben jullie tips om um te hale?
Thnx