Geplaatst: 10 december 200420 jaren comment_61095 1:Krijg je iets speciaals als je veel ijsjes hebt verkocht? zoja wat dan en na hoeveel ijsjes? 2:Wat moet je allemaal doen om vc 100% uit te spelen? (heeft iemand een lijstje ofzo) 3 Heeft iemand nog een tip om snel 100 mensen in een taksie te vervoeren i.v.m springen Ik had nog een paar vragen bedacht maar die ben ik vergeten als ik ze weer bedacht heb post ik ook die wel.
Geplaatst: 15 december 200420 jaren comment_63683 Heb je ze allemaal in één keer gedaan, of heb je net een keertje een taxi-missie gedaan als het je uitkwam? Je moet wel de tijd hebben om ze allemaal in één keer achter elkaar te doen. Ik ga denk ik trouwens op één save verder om daar ongekende records te krijgen. Bijv. aantal geschoten kogels...
Geplaatst: 9 januari 200520 jaren comment_77057 [...]ik denk dat je wel van halte tot halte kan rijden met een bus, dat er dan mensen instappen en weer tot de volgende halte rijden, maar dit is geen missie ofzo, gewoon voor de fun Je krijgt $5,= voor iedere pasagier die instapt, dacht ik, maar verder is het inderdaad geen submissie. Is ook niet nodig voor de 100%. het is een soort bonus om extra geld te verdienen. :lol: :lol:
Geplaatst: 9 januari 200520 jaren comment_77067 Ik gebruik altijd de Zebracab die is lekker snel en ze stappen altijd in... en ik zou ze niet in een keer doen maar steeds als je er aandenkt 10 tot 20 waar staat die zebracab?
Geplaatst: 9 januari 200520 jaren comment_77070 De ZebraCab krijg je nadat je de laatste missie van Kaufmann Cabs, 'Cabmageddon', hebt voltooid. Dan staat hij voortaan in het Taxibedrijf.
1:Krijg je iets speciaals als je veel ijsjes hebt verkocht? zoja wat dan en na hoeveel ijsjes?
2:Wat moet je allemaal doen om vc 100% uit te spelen? (heeft iemand een lijstje ofzo)
3 Heeft iemand nog een tip om snel 100 mensen in een taksie te vervoeren i.v.m springen
Ik had nog een paar vragen bedacht maar die ben ik vergeten als ik ze weer bedacht heb post ik ook die wel.