Ik heb met de beste bedoelingen de cornrows bewerkt met groene kralen, pimp-style. Het is m'n allereerste mod, ik ga er straks mee verder. Als je goed kijkt zijn het losse stukjes groen, en omdat ik niet zo goed ben in paint (en omdat ik geen Photoshop heb) is dit v1.1 Ik heb er zeg maar een balkje op gezet, als ik wat beter inzoom en fijnere tools gebruik zou het er wel wat beter uit moeten zien denk ik.
Kunnen jullie feedback geven, tips, aanpassingen etc? Want ik vind dat modden best tof, en ik wil er graag wat beter in worden..
Ik heb met de beste bedoelingen de cornrows bewerkt met groene kralen, pimp-style.
Het is m'n allereerste mod, ik ga er straks mee verder. Als je goed kijkt zijn het losse stukjes groen, en omdat ik niet zo goed ben in paint (en omdat ik geen Photoshop heb) is dit v1.1 Ik heb er zeg maar een balkje op gezet, als ik wat beter inzoom en fijnere tools gebruik zou het er wel wat beter uit moeten zien denk ik.
Kunnen jullie feedback geven, tips, aanpassingen etc? Want ik vind dat modden best tof, en ik wil er graag wat beter in worden..