Geplaatst: 31 mei 200718 jaren comment_694486 Ik wil graag een status op mijn site zetten zoiets van als mijn ip dus ik op mijn eigen site ben (op die pagina waar het op staat) dat er dan staat online en als ik er niet ben "offline"
Geplaatst: 31 mei 200718 jaren comment_694496 Dit gaat niet denkik, anders kijk je eens op www.sitemasters.be en zoek je daar zo een script!
Geplaatst: 31 mei 200718 jaren Auteur comment_694513 toch wel ik heb dit al eens op een site gezien maar ik weet het adres niet meer
Geplaatst: 31 mei 200718 jaren comment_694518 Dit bestaat wel degelijk. Het is een php script. Ik denk verder dat je ook nog MySql nodig hebt. Zal kijken of ik wat voor je kan vinden. EDIT: Heb wel een code gevonden, maar die laat zien hoeveel gasten/members er online zijn. je kan hem hier downloaden Zal verder nog even verder kijken. Bewerkt: 31 mei 200718 jaren door xgaming
Geplaatst: 31 mei 200718 jaren comment_694521 toch wel ik heb dit al eens op een site gezien maar ik weet het adres niet meer Bedoel je toevallig net als op deze site dat je poppetje "aan" is als je online bent en dat ie "uit" is als je offline bent?
Ik wil graag een status op mijn site zetten zoiets van als mijn ip dus ik op mijn eigen site ben (op die pagina waar het op staat) dat er dan staat online en als ik er niet ben "offline"