May 31, 200719 yr Heb ik gisterenavond nog zitten maken in de late avond, ben niet echt tevreden van het resultaat, maar het is ook al een paar maanden geleden dat ik nog een mooie signature heb gemaakt. Maar wat vinden jullie ervan?
May 31, 200719 yr Ik vind hem toch aardig gelukt. Het is inderdaad niet je mooiste hoor. Maar toch vind ik hem wel mooi. Leuke render en grappige screen. Ik ben het dus helemaal niet met je eens Nielok. Het is een mooie sig. 7,5/10
May 31, 200719 yr ik vind hem leuk en eigenlijk vind ik het ook wel grappig dat je Kenny hebt , de kleuren heb je goed gebruikt verder en jah .. Nielok , hij is wel leuk , en Profile heeft dus ook gelijk
Heb ik gisterenavond nog zitten maken in de late avond,
ben niet echt tevreden van het resultaat, maar het is ook al een paar maanden geleden
dat ik nog een mooie signature heb gemaakt.
Maar wat vinden jullie ervan?