May 31, 200719 yr Ik heb een sa-mp server maar hoe voeg ik er nu trains in toe? heeft iemand dat script? mvg Floor
June 1, 200719 yr Ik heb een sa-mp server maar hoe voeg ik er nu trains in toe? heeft iemand dat script?mvg Floor helaas treinen zijn nog niet mogelijk in sa-mp 0.1 wel in 0.2 (HEB ER ZIN IN !!!!)
June 20, 200718 yr Author Ik heb een sa-mp server maar hoe voeg ik er nu trains in toe? heeft iemand dat script?mvg Floor helaas treinen zijn nog niet mogelijk in sa-mp 0.1 wel in 0.2 (HEB ER ZIN IN !!!!) Hooi nu is 0.2 er maar heeft iemand een gamemod met treinen enzo ?
Ik heb een sa-mp server maar hoe voeg ik er nu trains in toe? heeft iemand dat script?
mvg Floor