Geplaatst: 1 juni 200717 jaren comment_694877 Type: Signature ofzo Stijl: ? Grootte: 420x150 o.i.d. Afbeelding: Wat erbij past Tekst: Signature Rating Rand: 1px Kleuren: blauw/zwart/grijs/wit Render (optioneel): Wat erbij Past Extra (optioneel): Ik ben een signature-rating programma aan het maken, dat een plaatje genereert met het cijfer erop. Daarvoor zou ik graag een achtergrond willen hebben + een eventuele render. Er moeten 5 sterren op passen en er moet ergens de tekst "signature rating" en het cijfer komen te staan. Graag voor de plaats van de sterren en het cijfer / percent balkjes de positie opgeven, zodat ik die er overheen kan laten gaan in het progje. Een soort van schets: Bewerkt: 1 juni 200717 jaren door ifc3
Type: Signature ofzo
Stijl: ?
Grootte: 420x150 o.i.d.
Afbeelding: Wat erbij past
Tekst: Signature Rating
Rand: 1px
Kleuren: blauw/zwart/grijs/wit
Render (optioneel): Wat erbij Past
Extra (optioneel):
Ik ben een signature-rating programma aan het maken, dat een plaatje genereert met het cijfer erop.
Daarvoor zou ik graag een achtergrond willen hebben + een eventuele render.
Er moeten 5 sterren op passen en er moet ergens de tekst "signature rating" en het cijfer komen te staan.
Graag voor de plaats van de sterren en het cijfer / percent balkjes de positie opgeven, zodat ik die er overheen kan laten gaan in het progje.
Een soort van schets:
Bewerkt: door ifc3