In 2005 heb ik een site over mezelf gemaakt. Ik heb ook een walkthrough gemaakt van San Andreas. Hiervoor heb ik plaatjes van WikiGTA gebruikt. Mijn excuses hiervoor, ik was toen nog jong, dom, onbenullig enz.
Ik zal het nooit meer doen.
Na een tijdje stond er op die pictures iets van "Deze image is GESTOLEN van WikiGTA.org" ofzo iets.
Toen wilde ik ze de dag daarna weghalen. Door omstandigheden kon ik zo'n maand lang niet op de computer, en daarna kreeg ik de toestemming niet meer om aan m'n site te werken, om een of andere reden. Ik heb het vaak geprobeert en na een tijdje mocht het weer. Ik wilde meteen die plaatjes verwijderen Er stond echter niet meer dat het gestolen was en je kon weer gewoon het plaatje zelf zien. Gedeleted.
Ik draaide er een beetje omheen sorry, maar to the point, hoe weten jullie nou of het gestolen is?
In 2005 heb ik een site over mezelf gemaakt. Ik heb ook een walkthrough gemaakt van San Andreas. Hiervoor heb ik plaatjes van WikiGTA gebruikt. Mijn excuses hiervoor, ik was toen nog jong, dom, onbenullig enz.
Ik zal het nooit meer doen.
Na een tijdje stond er op die pictures iets van "Deze image is GESTOLEN van WikiGTA.org" ofzo iets.
Toen wilde ik ze de dag daarna weghalen. Door omstandigheden kon ik zo'n maand lang niet op de computer, en daarna kreeg ik de toestemming niet meer om aan m'n site te werken, om een of andere reden. Ik heb het vaak geprobeert en na een tijdje mocht het weer. Ik wilde meteen die plaatjes verwijderen
Er stond echter niet meer dat het gestolen was en je kon weer gewoon het plaatje zelf zien. Gedeleted.
Ik draaide er een beetje omheen sorry, maar to the point, hoe weten jullie nou of het gestolen is?