June 1, 200719 yr Omdat veel mensen de vorige editie lelijk vonden, heb ik even een nieuwe gemaakt: De oude: Rate's please...
June 1, 200719 yr Orgineel, maa rongal simpel... Ik vind dat het HP teken niet echt mooi hierbij staat en je kleuren passe niet zo geod bij elkaar! Die Vista look is wel gaaf, maar dan zou ik meer zwart gebruiken! 7/10
June 1, 200719 yr Author Orgineel, maa rongal simpel... Ik vind dat het HP teken niet echt mooi hierbij staat en je kleuren passe niet zo geod bij elkaar! Die Vista look is wel gaaf, maar dan zou ik meer zwart gebruiken! 7/10 ? HP teken? Ja, het is geen Windows Vista (zoals je al aangaf), maar Ubuntu, want 132 tegelijk Openen in Windows Vista Met Aero, zou niet lukken op Mijn PC (C2D E6400, 1GB DDR2_800, SATA2, Geforce 7600GT).
Omdat veel mensen de vorige editie lelijk vonden, heb ik even een nieuwe gemaakt:
De oude:
Rate's please...