Jump to content
Geplaatst:
comment_695221

Overzicht van alle gamercards:

(Laden soms traag.)

Verrity.pngXplodeNL.pnggolf%20delta0521.pngBoris%20H.pnglazlow%20robin197.pngAALSMEERDER%20NL.pngAvatarDutch.pngSWYV%20MG.pngEasedNtrMission.pngSamShine.pngThe%20Bullfighter.pngChaoz%20MisterX.png

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Heey mensen,

Ik ben wel benieuwd wat de mensen hier die een X360 hebben voor gamersscore hebben, wat voor games die spelen, in welke zone ze gamen, wanneer ze gamen enz. Dit is heel makkelijk te laten zien door je gamercard hier te posten.

Je gamercard hier posten doe je door naar http://www.mygamercard.net/ te gaan. Daar vul je je gamertag en land in en dan creeër je een mooi plaatje. Dan kopieer je de URL van het plaatje en dan maak je de volgende code:

[center][img=HIER DE URL][/center]

Als je hier post moet je post een gamertag bevatten! (met uitzondering van mods e.d. natuurlijk ;))

Groetjes, :cya:

Boris H.

Update's:

17-07-07: Update lijst toegevoegd, Edit voor Verrity verwijdert, The Bullfighter/Twenty Eyes toegevoegd & Gamertaglijst weer op aflopende volgorde van gamersscore gezet.

18-11-07: Na lange tijd alles weer eens bijgewerkt, nu klopt alles weer. ^_^

:cya:

Boris H.

Bewerkt: door Boris H.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_731012

Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb dan maar als tijdelijke oplossing gamespicture erop gekleefd :puh:

Weet iemand hiervan de oorzaak?

Edit: Gamercard is intussen weer gepimpt met een nieuwe game :)

EasedNtrMission.png

Edit: Het probleem is opgelost :)

Bewerkt: door Merticus XVII

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_741307
The%20Bullfighter.png

Mwah, niet echt veel punten. Maar dat komt omdat ik dit acount nog niet zo lang heb.

Het maakt tog nix uit je speelt voor de lol.

.

.

.

Tenminste soms

Bewerkt: door Bullet360

Geplaatst:
  • Auteur
comment_745632
heey vet ik staa 2e :D... jammer dat m'n 360 kapot is... ben te lui om em optesturen

Je hoeft hem niet op te sturen. Je moet even bellen met Microsoft en dan komen ze hem ophalen bij je huis. Vervolgens wordt hij gerepareerd of vervangen en bezorgen ze hem weer. Ik zou het wel doen, je wilt alle gameplezier toch niet missen met aankomende titels als HALO 3, GTA IV, Bioshock etc. ?

Zijn er verder nog meer mensen met een X360?

Groetjes,

Boris H.

• 4 weken later...
  • 1 maand later...
Geplaatst:
comment_802793

ik moet nodig weer gold kopen :puh: en ik heb nu al 3100 game score! door The orange box :puh:

en misschien moeten we elkaar toevoegen en is met elkaar in een game gaan spele! wordt vast leuk!

• 4 weken later...
Geplaatst:
comment_823267

Net begonnen dus ik sta voor schut!

Chaoz%20MisterX.png

http://card.mygamercard.net/NL/Chaoz+MisterX.png

Iedereen mag me toevoegen hoor! Alleen van te voren op Xbox Live zeggen wie je bent

Geplaatst:
  • Auteur
comment_824470

Na lange tijd heb ik alles weer eens bijgewerkt. Ook vindt ik dat leden die ondertussen gebanned zijn en die al in de lijst stonden toch mogen blijven, daarom staat bijv. Verrity er nog tussen.

Groetjes,

Boris H.

• 7 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.