June 1, 200719 yr Ik vind dat liedje wat er afgespeeld word nadat je een missie hebt voltooid echt wel vet. Heeft iemand een MP3 ervan toevallig?
June 2, 200719 yr Als je dat soort leger liedje bedoelt , (wat je ook in de trailer zag.. ) dan heb ik die wel voor je hopelijk bedoel je deze (heb hem al tijdje niet gespeelt..)Gta_1.zip A_Dark_March.mp3 Edited June 3, 200719 yr by joeyjoey
June 3, 200719 yr Wil je die ff zipped op je host zetten,ik wil hem namelijk op mn computer. Btw,Mister X,probeer eens via Quicktime(downloaden eerst)
June 3, 200719 yr Het is wel een leuke liedje ja. >>> Door SummerBase: Het is niet de bedoeling om zo te posten, ik keur dit dan ook niet goed. Niet meer doen dus. <<<
Ik vind dat liedje wat er afgespeeld word nadat je een missie hebt voltooid echt wel vet. Heeft iemand een MP3 ervan toevallig?