Ik heb een vraagje.. ik las net dat iemand zijn SA disc in de pc gedaan had, mij leek dit ook wel een leuk idee.
Ik bladerde een beetje rond door de files en zag opeens de welbekende handling.cfg staan. Ik open hem en zie tot mijn verbazing staan ''Tweak @ your own risk'' ( stond ook al bij die andere.. maar die waren echt op de pc )
Nu lijkt het mij wel leuk om die file een beetje te veranderen.. ( wat snelheden groter maken en sneller optrekken ) maar is dit safe? want mss kan de ps2 de file niet lezen omdat hij dan is aangepast of ''getweaked'' en mol ik mijn hele SA, waar ik geen zin in heb
Ennuh AUB post geen postjes met de tekst : 'wat is handling?' daarvoor pak je google maar.. alleen handige info dus
Mogguh,
Ik heb een vraagje.. ik las net dat iemand zijn SA disc in de pc gedaan had, mij leek dit ook wel een leuk idee.
Ik bladerde een beetje rond door de files en zag opeens de welbekende handling.cfg staan. Ik open hem en zie tot mijn verbazing staan ''Tweak @ your own risk'' ( stond ook al bij die andere.. maar die waren echt op de pc
)
Nu lijkt het mij wel leuk om die file een beetje te veranderen.. ( wat snelheden groter maken en sneller optrekken
) maar is dit safe? want mss kan de ps2 de file niet lezen omdat hij dan is aangepast of ''getweaked'' en mol ik mijn hele SA, waar ik geen zin in heb 
Ennuh AUB post geen postjes met de tekst : 'wat is handling?' daarvoor pak je google maar.. alleen handige info dus
B.V.D
Dutsj aka Bob