Jump to content

Foutmelding bij opnieuw installeren


koetsman

Recommended Posts

Ik heb gta san andreas voor de 2de keer geïnstalleerd, hij deed het altijd goed alleen nu komt tijdens de installatie de volgende error:

Feature transfer error

Feature: Grand Theft Auto: San Andreas Game Data

Component: Audio

File: D:\data2.cab

Error: Gegevens fout (cyclische redundantiecontrole)

Hoe kan dit probleem oplossen?

Link to comment
Delen op andere websites

Dit moet bij San Andreas hardware problemen. Maar je hebt volgens mij ongeveer hetzelfde probleem als de mensen in bijvoorbeeld dit topic of dit topic

Het advies komt hier op neer: Je moet je DVD voorzichtig schoonmaken met water. Als dat niet helpt moet je even rondneuzen in een van de bovengenoemde topics.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gta san andreas voor de 2de keer geïnstalleerd, hij deed het altijd goed alleen nu komt tijdens de installatie de volgende error:

Feature transfer error

Feature: Grand Theft Auto: San Andreas Game Data

Component: Audio

File: D:\data2.cab

Error: Gegevens fout (cyclische redundantiecontrole)

Hoe kan dit probleem oplossen?

Een data fout is volgens mij een best ernstige fout, of het überhaupt op te lossen is weet ik niet. Ik meen dat er een beschadiging zit op je DVD/CD. Zoek je CD/DVD dus even af op krassen en/of vlekjes en maak hem daarna even schoon. Geeft hij dan wederom dezelfde fout dan is er iets mis met je CD/DVD en moet je waarschijnlijk terug naar de winkel, mits de garantie er nog op zit.

Er waren mensen die na het opnieuw opstarten van de PC het spel gewoon vlekkeloos konden installeren. Een echte oplossing kan ik je dus helaas nog niet geven, probeer in ieder geval het bovenstaande eens uit.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...