Geplaatst: 2 juni 200718 jaren comment_695809 Hey luitjes! Ik heb een probleem, ik wil graag mijn nieuw stuurtje op san andreas laten werken maar hij pakt het gewoon niet vroeger is het eens gelukt weete julli raad bedankt!
Geplaatst: 2 juni 200718 jaren comment_696028 Je kunt al je hardware detecteren en toevoegen via: Configuratiescherm -> Hardware Veel succes!
Geplaatst: 3 juni 200718 jaren Auteur comment_696431 dat heb ik al geprobeerd (hij is al geinstalleerd) heeft er ook iemand het bestandje gta_sa.set? (ander topic) bestandje voor stuur te laten werken Bewerkt: 3 juni 200718 jaren door jimi
Geplaatst: 5 juni 200718 jaren comment_698484 dat heb ik al geprobeerd (hij is al geinstalleerd)heeft er ook iemand het bestandje gta_sa.set? (ander topic) bestandje voor stuur te laten werken misschien kan je die ene gta_sa.set van jouzelf verwijderen, daarna stuur inpluggen, gta starten, en mischien doet hij het dan
Hey luitjes!
Ik heb een probleem, ik wil graag mijn nieuw stuurtje op san andreas laten werken
maar hij pakt het gewoon niet vroeger is het eens gelukt
weete julli raad
bedankt!