Jump to content
Geplaatst:
comment_687006
Is het niet gezegt geweest dat de Storyline ongeveer even lang zal zijn dan alle andere GTA's?

Dat vind ik een beetje vaag: ''als alle andere GTA's ''. GTA San Andreas heeft c.a. 103 missies en Vice city 64 en GTA III heeft er 69, GTA III en Vice City zijn dus wel met elkaar te vergelijken, maar San Andreas heeft toch echt een stuk meer. Ik zelf denk dat ze dan bedoelen dat GTA IV ook ongeveer 100 missies zal hebben.

• Reacties 48
  • Bezichtigingen 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_720959

Ik denk dat de gewone hoofd-missies even veel of een beetje minder dan GTA san andreas zullen zijn maar dat het aantal Sub-missies enorm groot zal zijn en omdat we beginnen met een arme rus in het beloofde land hebben we misschien kans dat we weer zo van asset en property missies gaan hebben zoals in Vice City

Geplaatst:
comment_722720

ik hoop dat de missies lekker lang zijn met een intressante opdracht. en dat helemaal opnieuw begginnen kunnen ze wat mij betreft ook wel is oplossen. dan heb je gewoon een soort van chekpoints(denk aan end of line van san andreas dat is nouw een perfecte oplossing). dat als je dan terug komt bij de missie dat je dan weer terug komt waar je was. maar dan moeten ze wel de handige optie uit vice city stories toepassen namelijk die van wapens terug kopen als je dood of opgepakt bent.

Bewerkt: door IV trailer

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.