Jump to content
Geplaatst:
comment_696139

Hallo allemaal!

Ik ben gestart met een texturemod, genaamd de gtagames.nl texturemod! In de mod is het de bedoeling dat ik en nog meerdere andere reclame gaan maken voor Gtagames,Gtaforum,wikigta, De corps en gangs, de projecten, de crew... dit door middel van rclame borden met panelen erop, denkm aar aan ee reclamebord met daarop Proud to be a duck... Wil je meewerken?

Aanmelden

Je kan je aanmelden voor onderstaande posities!

Photoshoppers

Froodooo

Tha-Niels

a-n

Ingame zetters

Donwell

3D's maxers

Andijvie

[baZ] <<<< Ouwe Grapjas:P

Textuurders

-Da phoenix

-ChZn.

-noedel

Bericht aan alle organisaties

BInnenkort zullen jullie een PB ontvangen met de vraag of jullie willlen meewerken. Zou ik jullie vergeten zijn. Of ben je iemand die invidueel wil erop staan. Gelieve dit hier te melden of mij te PB'en.

Nieuws

08-07-07

En ja hoor, met trots kan ik jullie melden dat we een nieuw eiland gaan toeveogen aan SA, de naam geven we jullie nog inet bekend. (want die weten we zelf nog niet:P) dat er op dit eiland voor iedere organisatie, corp of whatever:P Een kavel zal zijn. Mss(dat weten we nog inet) zullen we wel een soort clubhuis kunnen maken hiervoor, uiteraard zullen de textures van deze kavels aangepast zijn aan hun sfeer op gtaf.

Sigs.

Hier wa tsigs. die de leden(en niet-leden) in hun sig. mogen dragen.

gtagamesnlnv8.png

http://img412.imageshack.us/img412/7473/gtagamesnlnv8.png

En ieder member kan zo'n signature krijgen door een PB naar Woetsha te sturen ;) !

rivelqx9.png

http://img65.imageshack.us/img65/959/rivelqx9.png

Bewerkt: door Rivel

• Reacties 54
  • Bezichtigingen 4.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_708746

Dat ziet( er goed uit! Ik neem je aan. Zou je dan een sig. willen maken voor de mod? Groote maakt niet uit. De gemiddelde sig. grootte. Met de naam van de mod in, en met eventueel wat foto'rs in verwerkt van projecten hier.

Geplaatst:
comment_709600

Ik ben het niet echt eens met de steen textures die je gebruikt hebt. Van veraf zijn ze teveel getiled. Dat betekend teveel stenen op een opervlak ;). Probeer een texture te vinden die wat grotere stenen bevat.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_709618

Dit is wel waar. Zou je hem wat donkerder willen maken? Binnenkort mogen de organistaties zich inschrijven als ze erin willen. Ook is pro modder die even is weggeweest Andijvie bij ons gekomen! Welkom!

Geplaatst:
comment_709672
Ik ben het niet echt eens met de steen textures die je gebruikt hebt. Van veraf zijn ze teveel getiled. Dat betekend teveel stenen op een opervlak ;). Probeer een texture te vinden die wat grotere stenen bevat.

Het lijkt denk ik klein.

want de stenen zijn even groot als de stenen van de originele texture.

maar ik kan groter proberen.

en donkerder.

een screen van dichterbij komt zo

Geplaatst:
comment_709748
Dit is wel waar. Zou je hem wat donkerder willen maken? Binnenkort mogen de organistaties zich inschrijven als ze erin willen. Ook is pro modder die even is weggeweest Andijvie bij ons gekomen! Welkom!

Ik heb er zin in! :tu: en ik hoor het wel van je als je iets nodig hebt

Mvg Andijvie

Geplaatst:
comment_710209

Het lijkt denk ik klein.

want de stenen zijn even groot als de stenen van de originele texture.

maar ik kan groter proberen.

en donkerder.

een screen van dichterbij komt zo

Van dichtbij kan het er misschien wel beter uitzien, maar voor de gameplay is het niet prettig natuurlijk om de hele tijd gek te worden gemaakt door rare strepen in het beeld veroorzaakt door textures die te klein getiled zijn ;).

Maar ik wacht in spanning op de screen van dichtbij ^_^ .

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.