Jump to content
Geplaatst:
comment_696416

Ik zat er over na te denken mischien kan je wel roken in GTA IV?

Ik weet dat het niet zo boeient lijkt en er komt natuurlijk nog veel meer info aan ^_^

Maar dat je een sigaret,Joint of sigaar kunt roken lijkt mij wel geinig.

En dat je de sigaret als wapen kunt gebruiken, bijoorbeeld: Je werp je sigaret op de benzine pomp,

en dan BOEM! Of je druk een sigaret uit in iemands gezicht. En dan met een joint stoned worden.

Als dat er in zou komen zou het wel leuk zijn. Aangezien er ook mensen roken op straat bij GTA IV!

PS: in GTA VC kon je een sigaret roken met een cheat.

Ik zou het leuk vinden al hoef je geen cheat te gebruiken voor een sigaret in GTA IV

Dat je gewoon een pakje kunt kopen bijvoorbeeld.

Als het topic onnodig is mag er van mij een :slotje: op...

The GTA man

• Reacties 194
  • Bezichtigingen 19.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_847950

Moester er sigaretten inzitten zouden er weeral zeer veel boze ouders op hun kap zitten en beweren dat kinderen worden aangemoedigd voor te roken door gta IV denk toch eens na !!

Geplaatst:
comment_847954
Moester er sigaretten inzitten zouden er weeral zeer veel boze ouders op hun kap zitten en beweren dat kinderen worden aangemoedigd voor te roken door gta IV denk toch eens na !!

Ja want voor willekeurig mensen afschieten en overrijden kunnen ze niet van claimen dat dat word aangemoedigd. En de ouders zijn dan wel erg dom dat ze een 18+ spel afkraken omdat het slecht zou kunnen zijn voor KINDEREN...

denk toch eens na, idd :puh:

Geplaatst:
comment_848316

Weet niet of het er al stond, maar in SR (Saints Row) kon je ook wierie (wiet, volgens mij) kopen en alcohol dat je beeld wazig werd. Vond ik zelf wel hilarisch en gruwelijk bedacht.

Mogen ze van mij ook in wel in gta maken

Geplaatst:
comment_848368

yup ik heb ook SR en daar is een ''brown liquors store'' (als ik dat goed spel :puh:) daar kon je hash en als die shit halen maar ik denk wat jij net dacht dat zou mischien in een cutscéne mogelijk zijn maar ik denk niet in de gameplay in SR hebben ze naast het vak waar je al je wapens heb ook een vak waar je al je eten (hanburgers, milkashakes etc,) ook drugs kon houden zoals sterke dranken en joints en nog heel wat meer maar daar weet ik de namen even niet meer van

Bewerkt: door thagtaking

Geplaatst:
comment_849977

het is gewoon een leuke toevoeging en het past in de realiteit, net zoals in SA dat je kleren kan kopen en tattoos kan laten zetten het geeft net de extra ''boost'' om zo'n spel in huis te halen en het lekker uit te gaan spelen om al die dingen te unlocken

echt heerlijk gewoon ik kan niet meer wachten tot hij uitkomt!

greetz

thagtaking :cya:

Geplaatst:
comment_850299

ik zie er niet echt een meerwaarde in om te kunnen roken. misschien dat als je 5 minuten het spel aan laat staan zonder iets te gaan doen, dat ie dan zou gaan roken, maar verder zou ik het niet per se hoeven hebben.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_853544

Natuurlijk, daarom is er een code om te roken in VC :clown:

Daar is ook niks van gezegd, en het zou een leuke toevoeging zijn.

Geplaatst:
comment_853930

Kan best leuk zijn als wapen. Als je er mee overstraat loopt rook je het gewoon en je kan het bijvoorbeeld op een tank gooien of in iemand drukken _O_ .

Drugs lijkt me ook wel grappig. Als je niet zo veel neemt voel je een tijdje minder pijn(dat er na een tijdje gewoon weer afgaat :7 . Maar als je teveel neemt gaat er health vanaf en word je beeld wazig :klap: .

:bier: bier :bier: lijkt me ook wel grappig.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.