Jump to content
Geplaatst:
comment_696416

Ik zat er over na te denken mischien kan je wel roken in GTA IV?

Ik weet dat het niet zo boeient lijkt en er komt natuurlijk nog veel meer info aan ^_^

Maar dat je een sigaret,Joint of sigaar kunt roken lijkt mij wel geinig.

En dat je de sigaret als wapen kunt gebruiken, bijoorbeeld: Je werp je sigaret op de benzine pomp,

en dan BOEM! Of je druk een sigaret uit in iemands gezicht. En dan met een joint stoned worden.

Als dat er in zou komen zou het wel leuk zijn. Aangezien er ook mensen roken op straat bij GTA IV!

PS: in GTA VC kon je een sigaret roken met een cheat.

Ik zou het leuk vinden al hoef je geen cheat te gebruiken voor een sigaret in GTA IV

Dat je gewoon een pakje kunt kopen bijvoorbeeld.

Als het topic onnodig is mag er van mij een :slotje: op...

The GTA man

• Reacties 194
  • Bezichtigingen 19.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_908491
In het Packie McCreary filmpje op 00:15 legt er een groen pakje sigaretten met een asbak op de stoel. :Y

Zie hier het filmpje:

In sa zag je in de clipjes ook mensen roken hoor

@hierboven: jij zit anders ook te posten

Geplaatst:
comment_908695
dalijk sterft niko aan longziekte en crasht t spel:P

Jha kut idd.

Ik heb nog geen kk er ik kan geen gta meer spelen..

Miss rook ik wel langer als nico maar bij hem gaat er een min voorbij in 2 sec. Dat is ook kut...

Moet je voorstellen hoe snel je sigaret op gaat :puh:

Geplaatst:
comment_908702
Ahhh wat jammer dat er weer is gepost. Was zo blij dat dit topic van de voorpagina af was :puh:

Moet je er dan vooral op terugantwoorden... :ch:

Als ie al weer helemaal bovenaan staat maakt het toch niet meer uit. Kijk er is al geen houden meer aan word weer vol op gepost :puh:

Geplaatst:
comment_908706
Ahhh wat jammer dat er weer is gepost. Was zo blij dat dit topic van de voorpagina af was :puh:

Moet je er dan vooral op terugantwoorden... :ch:

Als ie al weer helemaal bovenaan staat maakt het toch niet meer uit. Kijk er is al geen houden meer aan word weer vol op gepost :puh:

Nou doet U het weer!

HAHA nu ik nog een keer!

bla bla, Zit toch niet zo te slijmen,,

Ejj U kan rijmen....

Ik ga roken, see ya!

Geplaatst:
comment_908815

Ik heb wel gelezen uit een hands-on review dat je in een missie samen met Little Jacob (een rasta personage uit de game) in de auto zit en dat hij je vraagt om de ramen gesloten te houden. Maar wanneer je toch het raam er uit slaat dat je dan de rookwalmen op een realistische manier uit de auto ziet gaan:)

Geplaatst:
comment_908834
Ik heb wel gelezen uit een hands-on review dat je in een missie samen met Little Jacob (een rasta personage uit de game) in de auto zit en dat hij je vraagt om de ramen gesloten te houden. Maar wanneer je toch het raam er uit slaat dat je dan de rookwalmen op een realistische manier uit de auto ziet gaan:)

Misschien omdat Little Jacob rookt als een ketter? :sigaar:

Geplaatst:
comment_908961

Ja, zoiets, maar dan moet je bijvoorbeeld nog je arm afspannen en die doek in je mond houden bijvoorbeeld met de SIXAXIS of zoiets en dan je ader zoeken enzo :D Nee, ze moeten dat niet doen, ze GAAN dat niet doen, maar twas fantaseren hé! :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.