Jump to content
Geplaatst:
comment_696416

Ik zat er over na te denken mischien kan je wel roken in GTA IV?

Ik weet dat het niet zo boeient lijkt en er komt natuurlijk nog veel meer info aan ^_^

Maar dat je een sigaret,Joint of sigaar kunt roken lijkt mij wel geinig.

En dat je de sigaret als wapen kunt gebruiken, bijoorbeeld: Je werp je sigaret op de benzine pomp,

en dan BOEM! Of je druk een sigaret uit in iemands gezicht. En dan met een joint stoned worden.

Als dat er in zou komen zou het wel leuk zijn. Aangezien er ook mensen roken op straat bij GTA IV!

PS: in GTA VC kon je een sigaret roken met een cheat.

Ik zou het leuk vinden al hoef je geen cheat te gebruiken voor een sigaret in GTA IV

Dat je gewoon een pakje kunt kopen bijvoorbeeld.

Als het topic onnodig is mag er van mij een :slotje: op...

The GTA man

• Reacties 194
  • Bezichtigingen 19.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_909285
Je kan roken in gta 4 op een bankje in het park en das een feit

Is dat zo? :bonk:

Waar staat dat?

Hahah :puh: Staat in z'n fantasie denk ik. De voetgangers kunnen dat ja, maar jijzelf niet.

Dat zal wel zo zijn, maar misschien als Nico niets te doen heeft, hij een sigaret opsteekt, net zoals in GTA2.

Geplaatst:
comment_909435
Je kan roken in gta 4 op een bankje in het park en das een feit

Is dat zo? :bonk:

Waar staat dat?

Hahah :puh: Staat in z'n fantasie denk ik. De voetgangers kunnen dat ja, maar jijzelf niet.

Dat zal wel zo zijn, maar misschien als Nico niets te doen heeft, hij een sigaret opsteekt, net zoals in GTA2.

Dat denk ik niet vanwege de antirook campagne.

Geplaatst:
comment_909702
Bij een biertje hoort een peukie!

Dat is een feit

niet voor mij, ik hou het alleen bij bier :D, ik rook niet, maarja, is een eigen keuze. ;)

anyway, mij maakt het niet uit, of nico nou kan roken of niet, het spel word er echt niet leuker of minder leuk van.

Greetz,

Black Force

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.