Mijn pc trekt nu 241 Watt aan voeding. Hoewel mijn voeding maar 200 watt maximaal aankan. Nou ben ik niet van plan om er nieuwe dingen in te stoppen. Maar mijn vraag is heeft dit zeer ernstige gevolgen? Ik ga hem binnekort verkopen dus ik zet er geen nieuwe voeding in. Als ik er een nieuwe voeding in zou moeten zetten dan zal dat veel gaan kosten omdat het een speciaal aangepaste voeding is. Ik heb namelijk een Shuttle XPC SB51G. In mijn nieuwe pc houd ik er iig rekening mee . Maar het kan toch geen brand ofzo veroorzaken? Zelf vind ik het raar dat mijn pc het gewoon trekt.
Beste mensen,
Mijn pc trekt nu 241 Watt aan voeding. Hoewel mijn voeding maar 200 watt maximaal aankan. Nou ben ik niet van plan om er nieuwe dingen in te stoppen. Maar mijn vraag is heeft dit zeer ernstige gevolgen? Ik ga hem binnekort verkopen dus ik zet er geen nieuwe voeding in. Als ik er een nieuwe voeding in zou moeten zetten dan zal dat veel gaan kosten omdat het een speciaal aangepaste voeding is. Ik heb namelijk een Shuttle XPC SB51G. In mijn nieuwe pc houd ik er iig rekening mee
. Maar het kan toch geen brand ofzo veroorzaken? Zelf vind ik het raar dat mijn pc het gewoon trekt.