June 3, 200719 yr Wat vinden jullie van Scarface? Ik vind hem wel vet. Er zit een goed sfeertje in het spel. Mooie dames. Prachtige zee met speedboten en haaien. Dit is het echte Miami.
June 3, 200719 yr Wat vinden jullie van Scarface? Ik vind hem wel vet. Er zit een goed sfeertje in het spel. Mooie dames. Prachtige zee met speedboten en haaien. Dit is het echte Miami. voor mij is het een topgame alleen de kettingzaag vind ik niet leuk
June 4, 200719 yr Ik ben met DenkaanHenk eens ScarFace is echt een cool spel en veel beter dan GTA. het aim-systeem van scarface is geweldig en de taunt-button is retefun
June 9, 200719 yr Ik vind het wel een lauw spel alleen de graphics zijn echt pruts Mijn mening:....Gta is beter
June 9, 200719 yr rene GTA, waar haal jij dat losse tijgers? die zie jij alleen in de openingsopdracht in ene filmpje en Scarface is echt een uberzalige spel, Tony Montana met zijn gescheld is altijd leuk om te doen ^^
June 9, 200719 yr De graphics van Scarface vind ik echt wel mooi hoor, weet iemand waar ik de cutscenes kan kijken of downloaden? Ik vind die zo vet he.
June 9, 200719 yr rene gta? waar kan ik die tijgers dan vinden? er is nergens een pretpark of circus hoor
June 9, 200719 yr Author Omdat ik dat eerst dacht. En ik zei tegen hem dat dat kon. Maar nu weet ik ook dat het niet kan tijgers in het wild. Best jammer.
Wat vinden jullie van Scarface? Ik vind hem wel vet.
Er zit een goed sfeertje in het spel. Mooie dames.
Prachtige zee met speedboten en haaien.
Dit is het echte Miami. 