June 4, 200719 yr Heey deze vind ik echt goed -supremecars- echt waar deze is zeer leuk gemaakt ik heb er niet erg veel aan toe te voegen behalve dat ik de border mis. Cijfer 9/10.
June 4, 200719 yr Author Heey deze vind ik echt goed -supremecars- echt waar deze is zeer leuk gemaakt ik heb er niet erg veel aan toe te voegen behalve dat ik de border mis.Cijfer 9/10. Er zit een 2 pixel (wit) border rond. Bedankt Muay Thai.
June 4, 200719 yr Heey deze vind ik echt goed -supremecars- echt waar deze is zeer leuk gemaakt ik heb er niet erg veel aan toe te voegen behalve dat ik de border mis.Cijfer 9/10. Er zit een 2 pixel (wit) border rond. Bedankt Muay Thai. Oh sorry ik zie het nu pas, als je zoiets maakt probeer dat in een klein zwart plaatje te plakken die sig met dat witte border ziet altijd goed uit nu je cijfer nog 10/10. MET BORDER ERBIJ krijg je dus een 10/10.
June 4, 200719 yr Lettertype: 6,83333333333333 Plaatsing: 7 Face: 7 Kleur: 6,5 Render: 7,1 Plaatsing: 7 Mooiheid: 7,8 Ingeblend: 6,5 Border: 7 Stijl: 7 Dikte: 7 Kleur: 7,125 Stijl: 7 Verdeling: 7,25 Achtergrond: 7 Effecten: 7,15 Overige: 7 Bonuspunten: Commentaar: Geinig signature hoor, maar ik heb betere van je gezien. De font staat een beetje alsof het er gewoon op is getypt, dus het mocht wel wat beter ingeblend worden. Ook zitten er niet zo heel veel effecten in. Maar toch geeft het wel een beetje "war" style. Render is ook wel mooi, had alleen iets meer ingeblend mogen worden. Voor de rest is je signature echt toppie. Ik vind vooral die doorzichtige C4D (???) render aan de linkerkant wel mooi en ook die vlekken rechts. KUTGW! TOTAAL: 7,029762 Aantal sterren & Rank: Gerated met FlitskikkerRateSystem For Signatures | ©Flitskikker, 2007. Alle rechten voorbehouden.
June 4, 200719 yr Author Heey deze vind ik echt goed -supremecars- echt waar deze is zeer leuk gemaakt ik heb er niet erg veel aan toe te voegen behalve dat ik de border mis.Cijfer 9/10. Er zit een 2 pixel (wit) border rond. Bedankt Muay Thai. Oh sorry ik zie het nu pas, als je zoiets maakt probeer dat in een klein zwart plaatje te plakken die sig met dat witte border ziet altijd goed uit nu je cijfer nog 10/10. MET BORDER ERBIJ krijg je dus een 10/10. Omdat je het zo aardig vraagt: http://img48.imageshack.us/img48/3985/71379003lq8.png Ohja, Flitskikker er zitten best veel tot redelijk veel effecten in. Zie hier onder: http://img512.imageshack.us/img512/3641/70763314xu0.png 2 Color Balance zie je niet (Shift+Ctrl+E) 1 Grandiet zie je niet. En 2 filters. En 1 Curves. Edited June 4, 200719 yr by -supremecars-
June 5, 200719 yr http://img518.imageshack.us/img518/4162/57873749iy8.png Netjes man, ziet er echt strak uit. 1 minpunt > Vind de text erg slecht geplaatst. Daar had je vast wel een betere plek voor kunnen vinden. Keep it up!
http://img518.imageshack.us/img518/4162/57873749iy8.png