Geplaatst: 4 juni 200718 jaren comment_697355 Hallo leden. De gefixte Forklift is eindelijk klaar. Je kan max. twee wagens tegelijkertijd optillen en vervoeren. Je kan ook mensen optillen en vervoeren en in een rivier gooien Ik heb de bestanden in een .rar gezet en daarin vind je de .txd en .dff en ook nog een readme. Er staat allemaal uitgelegd hoe. En verder zit er ook een Backup_forklift.ggm. Dat is voor de backup voor het geval je SA niet meer doet of je het niet meer wilt. Om de backup te kunnen installeren heb je GGMM nodig. Dat kun je vinden op thegtaplace.com. Nou, ik zou zeggen: Geniet van het mod! Gefixte_Forklift.rar Bewerkt: 4 juni 200718 jaren door GTA_XP
Geplaatst: 5 juni 200718 jaren comment_697979 Hallo leden.De gefixte Forklift is eindelijk klaar. Je kan max. twee wagens tegelijkertijd optillen en vervoeren. Je kan ook mensen optillen en vervoeren en in een rivier gooien Ik heb de bestanden in een .rar gezet en daarin vind je de .txd en .dff en ook nog een readme. Er staat allemaal uitgelegd hoe. En verder zit er ook een Backup_forklift.ggm. Dat is voor de backup voor het geval je SA niet meer doet of je het niet meer wilt. Om de backup te kunnen installeren heb je GGMM nodig. Dat kun je vinden op thegtaplace.com. Nou, ik zou zeggen: Geniet van het mod! Gefixte_Forklift.rar Heb je een screen?? dat is aangenamer om te downloaden.
Geplaatst: 5 juni 200718 jaren Auteur comment_698041 Hallo leden.De gefixte Forklift is eindelijk klaar. Je kan max. twee wagens tegelijkertijd optillen en vervoeren. Je kan ook mensen optillen en vervoeren en in een rivier gooien Ik heb de bestanden in een .rar gezet en daarin vind je de .txd en .dff en ook nog een readme. Er staat allemaal uitgelegd hoe. En verder zit er ook een Backup_forklift.ggm. Dat is voor de backup voor het geval je SA niet meer doet of je het niet meer wilt. Om de backup te kunnen installeren heb je GGMM nodig. Dat kun je vinden op thegtaplace.com. Nou, ik zou zeggen: Geniet van het mod! Gefixte_Forklift.rar Heb je een screen?? dat is aangenamer om te downloaden. De screens zitten in de Homde Made Screens topic blz. 109. De screens zitten ook in de bijlage van de .rar.
Hallo leden.
De gefixte Forklift is eindelijk klaar.
Je kan max. twee wagens tegelijkertijd optillen en vervoeren.
Je kan ook mensen optillen en vervoeren en in een rivier gooien

Ik heb de bestanden in een .rar gezet en daarin vind je de .txd en .dff en ook nog een readme.
Er staat allemaal uitgelegd hoe.
En verder zit er ook een Backup_forklift.ggm.
Dat is voor de backup voor het geval je SA niet meer doet of je het niet meer wilt.
Om de backup te kunnen installeren heb je GGMM nodig.
Dat kun je vinden op thegtaplace.com.
Nou, ik zou zeggen:
Geniet van het mod!
Gefixte_Forklift.rar
Bewerkt: door GTA_XP