Jump to content
Geplaatst:
comment_697383

Titel is duidelijk. Heb jij een seizoenskaart bij een profclub?

Ik wel, bij PSV natuurlijk. Ik sta op Oost(de harde kern) Vak W. Altijd dikke sfeer enzo, is echt vet. Ik moet er wel hard voor werken, maar dat heb ik er graag voor over.

Bewerkt: door robertpsv

• Reacties 37
  • Bezichtigingen 3.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_697392
Titel is duidelijk. Heb jij een seizoenskaart bij een profclub?

Ik wel, bij PSV natuurlijk. Ik sta op Oost(de harde kern) Vak W. Altijd dikke sfeer enzo, is echt vet. Ik moet er wel hard voor werken, maar dat heb ik er graag voor over.

Volgens seizoen heb ik er ook 1 in die vak! Natuurlijk ook PSV!

Geplaatst:
  • Auteur
comment_697403
Ik zou oppassen op Oost als ik jou was. Want ze hebben daar niet graag mensen van 14, en ik kan het weten.

Triest volk dan daar.

Dat zit er tussen ja, maar dat is overal.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_697431

Met Ajax-PSV (dit seizoen) zaten ze de hele wedstrijd. Soms staan ze op om ff kankerboeren te zingen ofzo, en dan gaan ze weer zitten. En volgens mij staat 3/4 van de F-Side die treinen op te wachten, of niet?

Geplaatst:
comment_697446

Als ik de vraag in post 1 goed lees is het in dit topic gewoon de bedoeling om te posten voor welke club je een seizoenskaart heb. Maar ik heb nu al het gevoel dat het volledig off-topic gaat en dat we weer regelrecht op "mijn club is beter dan de jouwe" afstevenen. Graag uitsluitend posten welke kleuren je seizoenskaart heeft en voorderest de reeds bestaande voetbaltopics gebruiken.....met mijn dank natuurlijk :clown:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.