Geplaatst: 5 juni 200718 jaren comment_698040 Weet iemand een goed programma voor keybinds? dus dat als ik op shift (o.i.d.) + 1 klik dat er bijv. /kill komt te staan.. Zodat ik mezelf snel kan killen enzo. Snel mensen kan arresteren. backup vragen.. etc.
Geplaatst: 6 juni 200718 jaren comment_698739 Weet iemand een goed programma voor keybinds? dus dat als ik op shift (o.i.d.) + 1 klik dat er bijv. /kill komt te staan.. Zodat ik mezelf snel kan killen enzo. Snel mensen kan arresteren. backup vragen.. etc. hmmm... daar ben ik ook naar opzoek heb al wat gevonden maar dat werkt niet in sa-mp. ik g verder zoeken
Geplaatst: 7 juni 200718 jaren Auteur comment_699817 keybinds zijn uberhaupt niet toegestaan bij SA:MP. WEL in de server waar ik speel..
Geplaatst: 7 juni 200718 jaren comment_699962 keybinds zijn uberhaupt niet toegestaan bij SA:MP. WEL in de server waar ik speel.. In geen enkele server
Geplaatst: 7 juni 200718 jaren comment_700127 keybinds zijn uberhaupt niet toegestaan bij SA:MP. WEL in de server waar ik speel.. In geen enkele server maar hoe kom j eer an? ik heb het nodig voor word
Geplaatst: 8 juni 200718 jaren comment_701243 Gebruik het software forum van gtaforum.nl? of zoek even op google.
Weet iemand een goed programma voor keybinds? dus dat als ik op shift (o.i.d.) + 1 klik dat er bijv. /kill komt te staan.. Zodat ik mezelf snel kan killen enzo. Snel mensen kan arresteren. backup vragen.. etc.