Jump to content
Geplaatst:
comment_698399

dit is mijn eerste poll tevens onderwerp ik hoop dat hij een beetje goed gelukt is in ieder geval neem ik de speciale editie en is het een must voor de echte gta-fan

EDIT: hier inhoud van speciale editie van wikigta gekopieerd: Tevens zal er op de dag van uitgave een speciale editie worden uitgebracht voor beide consoles. Deze editie zit verpakt in een metalen GTA-kluisje en bevat het spel, een artworkboekje, muziek CD, sleutelkoord en een reistas.

neem is de moeite te stemmen kwestie van klikken: honderden mensen kijken alleen maar

chek ook de poll: helicopters, gelijk op het begin? waar te spawmen?

Bewerkt: door IV trailer

• Reacties 98
  • Bezichtigingen 5.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

special of gewoon editie 142 leden hebben gestemd

1. 1. wat neem jij

• ik neem de speciale editie
      61
    • ik neem de gewone editie
      72
  2. 2. is special must voor de echte gta-fan?

• ja!!!!!!!!!!!!
      73
    • nee
      60

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_759259
Wat is eigelijk het grote verschil tussen normaal en special

het versgil is dat je bij special deze dingen krygt.

http://www.gtaforum.nl/index.php?automodul...q=sc&cat=53

behalve dat laatste

ooh oke het is dus een soort pakketje maar het spel is hetzelfde ? of dat ook niet ?

de spellen zijn geloof ik identiek ^_^

Geplaatst:
comment_759261

behalve dat laatste

ooh oke het is dus een soort pakketje maar het spel is hetzelfde ? of dat ook niet ?

Oke maar spullen zijn niet noodzakelijk voor mij :puh:

maar we zijn de enige die nu praten en op elkaar reageren :dans:

Geplaatst:
comment_759264

behalve dat laatste

ja he.

dit forum wordt soms egt saai :duh::)

Geplaatst:
comment_759268

behalve dat laatste

ja he.

dit forum wordt soms egt saai :duh::)

we moeten een onderwerp voor ons 2 maken :puh:

maar overal staan wij 2 op een hele pagina :puh:

Geplaatst:
comment_759297

Mensen, on topic blijven aub (sorry voor het mod-gedrag ^^)

Maaruh, het spel zal idd precies hetzelfde zijn ... de rest van de gadgets gooi je dus in je kast en kijk je nooit meer naar (op de muziek cd na dan)

Geplaatst:
comment_759299

Maaruh, het spel zal idd precies hetzelfde zijn ... de rest van de gadgets gooi je dus in je kast en kijk je nooit meer naar (op de muziek cd na dan)

ik zal heus niet alles in de tas gooien.

er is vast wel iets anders dan de muziek cd die ik zal gebruiken.

Geplaatst:
comment_759302

sorry zal er op letten

Geplaatst:
comment_759315

@ 2fast: no prob ^^ wordt alleen op den duur irritant ^^

@ GTA fan 2: opzich zou je de reistas kunnen gebruiken als je er nog geen hebt, maar er kan misschien één kledingstuk in ;) haha, mijn punt is iig: het heeft niet veel met GTA te maken al die spulletjes

• 4 maanden later...
Geplaatst:
comment_866016

Ik ga voor de gewone editie omdat ik in de extra's geen toegevoegde waarde zie. De nummers die op de CD staan kun je zeer waarschijnlijk ook wel op youtube beluisteren. En die reistas en metalen doosje vind ik niet nuttig voor mezelf. De edition is alleen maar gemaakt om sneller de ontwikelingskosten te overtreffen volgens mij. :puh:

Greetz,

Black Force

Geplaatst:
comment_866018

Heb 5 maanden geleden veel gepost maar niet gezegd wat ik ga halen. :7 Dus bij deze,

Ik denk dat ik het maar hou bij de gewone editie. Een tas en een cd betekenen niet erg veel voor mij, ik kan het ook wel zonder. Mischien dat ik de tas kan gebruiken maar met een cd doe ik niet veel. :puh:

mvg,2fast{0}

Geplaatst:
comment_866022
Heb 5 maanden geleden veel gepost maar niet gezegd wat ik ga halen. :7 Dus bij deze,

Ik denk dat ik het maar hou bij de gewone editie. Een tas en een cd betekenen niet erg veel voor mij, ik kan het ook wel zonder. Mischien dat ik de tas kan gebruiken maar met een cd doe ik niet veel. :puh:

mvg,2fast{0}

Ik doe ook niet veel met een CD, ik doe hem ergens in, zodat ik de muziek die erop staat kan horen, ik weet niet wat jij allemaal van plan was ermee te gaan doen? :puh:

Greetz,

Black Force

Geplaatst:
comment_866026

mvg,2fast{0}

Ik doe ook niet veel met een CD, ik doe hem ergens in, zodat ik de muziek die erop staat kan horen, ik weet niet wat jij allemaal van plan was ermee te gaan doen? :puh:

Greetz,

Black Force

Verkopen ? Ik zou er niks mee doen, en die nummer zal je vast ook wel kunnen downloaden. :7

mvg,2fast{0}

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.