Jump to content
Geplaatst:
comment_698496

Hallo allemaal. :sigaar: Ik maak hier een poll over omdat dit de 2 beste films allertijden zijn. Welke film vinden jullie beter? The Godfather of Scarface? Ik vind Scarface beter. In The Godfather word veel minder geschoten. In Scarface word er altijd geschoten. Dat vind ik gewoon vet. 8) Ook vind ik The Godfather veelste langdradig. Scarface duurt maar 2 uurtjes ofzo en je weet al zat. Het is het geld waard om deze films te kopen of te huren. Huren kost maar een paar euro. En kopen kost 4 of 5 euro ofzo. :Y Stemmen maar. :puh:

The Godfather of Scarface 31 leden hebben gestemd

1. 1. Welke vind je beter?

• The Godfather
      16
    • Scarface
      14

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_702399

The Godfather zonder twijfel, Scarface geloof ik gewoon niet. Bij the Godfather heb ik het gevoel van dit kan echt gebeurd zijn, bij scarface heb ik dit absoluut minder/niet. Daarnaast is het verhaal in TGF heel mooi.

• 4 weken later...
Geplaatst:
comment_727557

Ik heb The Godfather (film)niet gezien maar heb het spel wel in mijn bezit.

Scarface heb ik een aantal weken terug gezien bij iemand. Ik vond het een hele vette film! :tu:

Maar The Godfather(film) lijkt mij veel leuker! Die echt mafia sfeer..

Geplaatst:
comment_728236

Het waren allebei goede films, maar ik vind The Godfather toch wel een stuk beter. Het verhaal is erg realistisch en diepgaand, bij Scarface mis ik dat toch een beetje. Die laatste scene bijvoorbeeld was heel erg nep, hij wordt doorzeefd met kogels en hij staat daar nog steeds te schreeuwen.

Geplaatst:
comment_728302

Godfather spijtig alleen deel 1 gezien, scarface wel gezien. Man Scarface is echt gruwelijk, Tony Montana ownt gewoon, echt 1 van de beste films ooit gemaakt.

Scarfaceoverduidelijk, The world is yours :D

Geplaatst:
comment_729591

Godfather

ze zijn allemaal gewoon masterlijk :tu:

EDIT : Omdat, zoals de meeste al zeiden het gewoon erg realistisch was en perfect de sfeer overneemt.

oef krijg gelijk weer zin om Mafia te spelen

Bewerkt: door Plantebak

Geplaatst:
comment_730245
Het waren allebei goede films, maar ik vind The Godfather toch wel een stuk beter. Het verhaal is erg realistisch en diepgaand, bij Scarface mis ik dat toch een beetje. Die laatste scene bijvoorbeeld was heel erg nep, hij wordt doorzeefd met kogels en hij staat daar nog steeds te schreeuwen.

Ooit van body armor gehoord? :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.