Geplaatst: 6 juni 200718 jaren comment_698744 ej, k was net ff aan het rondrijden en zie ik opeens een schuine boom in las venturas, ergens in een woonwijk. Heeft iemand dit ook gehad, is het iets van de makers? je kan er trouwens ook op lopen Bewerkt: 6 juni 200718 jaren door JoGuM
Geplaatst: 6 juni 200718 jaren comment_698766 Dat is een palmboom. Die had je ook in GTA Vice City al. Daar kon je er zelfs met een motor in rijden. Palmbomen zijn nu eenmaal niet zo stevig, vandaar dat ze wel eens erg scheef kunnnen staan. Dit is zeer waarschijnlijk geen fout van de makers.
Geplaatst: 6 juni 200718 jaren comment_698770 Dat is een palmboom. Die had je ook in GTA Vice City al. Daar kon je er zelfs met een motor in rijden. Palmbomen zijn nu eenmaal niet zo stevig, vandaar dat ze wel eens erg scheef kunnnen staan. Dit is zeer waarschijnlijk geen fout van de makers. Ja inderdaad. Dat was me ook al opgvallen dat die er waren. Hier enkele screens: je ziet op de achtergrond duidelijk een schuine palmboom VC En hier zie je er ook eentje VCS
Geplaatst: 6 juni 200718 jaren comment_698813 Nee hoor, dit is geen foutje.. Zoals al is gezegd is dit normaal, en heb je ook in VC
Geplaatst: 6 juni 200718 jaren comment_698854 in vice city bevegen ze ook als er een heli bove vliegt(van bijv. de politie)
ej, k was net ff aan het rondrijden en zie ik opeens een schuine boom in las venturas, ergens in een woonwijk. Heeft iemand dit ook gehad, is het iets van de makers?
je kan er trouwens ook op lopen
Bewerkt: door JoGuM